x تبلیغات
سئو سایت

بهترین ابزارهای بهینه‌سازی سایت برای بهبود عملکرد وبسایت

 شایسته ترین ابزارهای با صرفه‌سازی تارنما برای پیشرفت در عملکرد سایت

با صرفه‌سازی وبسایت یکی‌از عامل ها کلیدی برای پیشرفت دوره سئو مشهد در عملکرد وب سایت و سکو‌بندی در موتورهای کاوش میباشد. درین نوشته ی علمی، به پژوهش و معرفی شایسته ترین ابزارهای با صرفه‌سازی تارنما میپردازیم که به شما یاری می‌نمایند تا سایت خویش را بهبود دهید و جايگاه بهتری در حاصل جستجوی گوگل و بقیه موتورهای کاوش بدست آورید.
Google Search Console:
Google Search Console یک ابزار بدون پول از گوگل میباشد که به شما قابلیت میدهد کوشش وب سایت خویش را مانیتورینگ نمائید و داده ها مفیدی درباره اکران و درجه‌بندی صفحاتتان در گوگل اخذ فرمائید. این ابزار به شما قابلیت می دهد تا مشکلات، صفحه های شاخص نشده، پیوند‌های حاد و بقیه موردها شبیه را شناسایی فرمائید و آنها‌را برطرف نمایید.
SEMrush:
SEMrush یکی‌از شایسته ترین ابزارهای آنالیز رقابتی و کلمه ها کلیدی میباشد که به شما امداد می‌نماید تا رقابت‌ها و لغات کلیدی اصلی را پژوهش نمائید. با به کار گیری از SEMrush، می توانید پژوهش فرمائید که عبارات کلیدی گزینه استعمال رقبا چیست و چه‌گونه میتوانید شایسته ترین لغت ها کلیدی را برای سایت خویش گزینش فرمایید.
Moz Pro:
Moz Pro یک آپارتمان ابزارهای seo جامع میباشد که دربرگیرنده ابزارهای نظارت لغت ها کلیدی، رسیدگی لینک و پیوند‌ها، پیگیری جايگاه و تجزیه و چک محتوا میباشد. این ابزارها به شما یاری می‌نمایند تا نقاط ضعف و قوت تارنما خویش را شناسایی نمایید و استراتژی با صرفه‌سازی قابل قبولی ساخت‌و‌ساز نمائید.
Ahrefs:
Ahrefs یکی از دیگر از ابزارهای کار کشته seo میباشد که به شما قابلیت می دهد لینک و پیوند‌های فرنگی و مراحل پرورش دامنه خویش را پژوهش فرمایید. با به کار گیری از Ahrefs، می توانید کلاس سئو مشهد پیوند‌های فرنگی رقبا را رسیدگی فرمایید و راهکارهایی برای حصول بیشترین لینک و پیوند‌های کیفیت عالی برای تارنما خویش پیدا نمایید.
PageSpeed Insights:
سرعت بارگیری صفحه ها اینترنت به عنوان مثال عامبا پهنا پوزش، قابلیت ادامه دادن متن شما نیست. لطفاً پرسش یا این که زمینه خاصی را مطرح نمایید تا بتوانم به شما یاری کنم.
شیوه به کارگیری از ابزار Google Search Console چیست؟
استعمال از ابزار Google Search Console بسیار بی آلایش میباشد. در پی، روش به کارگیری از آن را به شما توضیح می ‌دهم:
 تصویب تارنما:
آغاز می بایست وارد تارنما Google Search Console گردید (https://search.google.com/search-console). در‌صورتی‌که از یک اکانت Google استعمال می کنید، وارد گردید. در غیر این شکل، یک اکانت تازه بسازید و وارد گردید. آن گاه تارنما خویش را به ابزار Google Search Console اضافه نمائید. این ممکن میباشد به طور دستی با اضافه کردن URL سایت یا این که با به کارگیری از فولدر HTML تأییدیه باشد.
تأیید مالکیت:
برای استعمال بدون نقص از Google Search Console و دسترسی به کلیه تجهیزات، شما بایستی مالکیت وب سایت خویش را تأیید فرمایید. این می تواند صورت پذیرد با به کار گیری از یک فولدر HTML تأییدیه که بایستی در ریشه سایت قرار دهید یا این که با به کارگیری از طریق‌های دیگری مانند پیکربندی DNS یا این که تهیه و تنظیم کد برچسب HTML در صفحه ها سایت.
رسیدگی گزارش‌ها:
زمانی مالکیت تارنما تأیید خواهد شد، می توانید به نقل از‌ها و داده ها مرتبط با تارنما خویش دسترسی پیدا نمایید. این داده ها مشتمل بر جزئیات درباره اکران صفحه ها در نتیجه ها کاوش، تلاش کلمه ها کلیدی، لینک و پیوند‌های فرنگی، ایرادات و ایرادات فنی میباشد.
 رسیدگی موقعیت نمایه‌سازی:
با استعمال از Google Search Console، میتوانید نظارت نمائید که سئو کار خوب مشهد صفحه های وب سایت شما بوسیله موتورهای کاوش نمایه‌سازی گردیده‌اند یا این که نه. شما می توانید صفحاتی که خلل در نمایه‌سازی دارا هستند را شناسایی فرمائید و طریق‌های بهبود شرایط نمایه‌سازی آنها‌را ایفا فرمائید.

وجود مشکل در تگ کنونیکال و meta robots tag

 

 
بایستی پژوهش فرمائید که تگ کنونیکال اکران داده گردیده منتور سئو مشهد در کد برگه صحیح باشد. همینطور صفحه ها تارنما با به کار گیری از meta robots tag تازه ایندکس نشده باشند. برای پژوهش این مسئله می توانید از پلاگین سئو meta 1 click استعمال نمائید.
بعداز نصب این پلاگین با زدن روی آیکون آن در نوار بالایی مرورگر میتوانید داده ها متعدد مرتبط با سئوی آن پیج کاغذ را ملاحظه کنید.
به کارگیری از اوامر غلط در پوشه robots.txt
در صورتی‌که به تازگی اوامر جان دار در فولدر ربات وبسایت را تغییر‌و تحول داده‌اید احتمالا یا این که به ربات گوگل قابلیت دسترسی به قسمت‌های نادر قیمت تارنما را داده‌اید و یا این که صفحاتی که می بایست ایندکس شوند را از دسترسی ربات گوگل بیرون کرده‌اید. در صورتیکه نیاز به تحقیق بیشتر درباره فولدر ربات دوره خصوصی سئو مشهد دارید می توانید به نوشته ی علمی‌ی «فولدر ربات چیست؟ طریق آزمایش و تایپ کردن اوامر پوشه ربات وب سایت» مراجعه‌نمایید.
 
۵- تغییرات مهم در ساختار لینک و پیوند‌های داخلی را رسیدگی فرمایید
تغییر تحول ساختار پیوند‌های داخلی تارنما تاثیر بزرگی بر کوشش سئوی صفحه ها وب سایت دارااست مخصوصا در‌حالتی که این تغییرات مرتبط با پیوند‌های جانور در منوی مهم وب سایت، ورقه اساسی وبسایت، فوتر، ساید توشه باشد. تغییر تحول الگوی نشانی‌های صفحه ها در قسمت‌های متعدد وبسایت هم گشوده مواقعی میباشد که منجر نوسان شدید در درجه صفحه ها در گوگل میگردد.
 
عموما در حین‌های بازطراحی تارنما و یا این که تغییر‌و تحول پوسته وبسایت، ساختار پیوند‌های داخلی مبتلا تغییر‌و تحول گردیده و مساله ای میباشد که بایستی به آن دقت فرمائید.
 
۶- تغییرات محتوایی در وب سایت را پژوهش نمائید
موتورهای کاوش نظیر گوگل از محتوای ورقه برای انتخاب معیار مرتبط بودن شیت (relevancy) با لغات کلیدی کاوش گردیده به کار گیری می‌نمایند و تغییرات محتوایی تاثیر قابل توجهی بر جايگاه صفحه ها تارنما دارااست. برای تحقیق اینکه آیا محتوای وبسایت عوض شده میباشد وبسایت را با به کار گیری از ابزارهای نظیر screaming frog کراول نمائید و مفاد ذیل را رسیدگی نمائید.
 
تایتل صفحه ها چه تغییراتی داشته میباشد؟ کوچکترین تغییر‌و تحول در تایتل برگه به شدت بر درجه شما موءثر خواهد بود.
توضیحات متا چه تغییراتی داشته میباشد؟ متادیسکریپشن یا این که توضیحات متا مستقیما بر جايگاه صفحه ها موثر نیستند البته اثر بزرگی روی نرخ کلیک (CTR) صفحه ها در گوگل دارا هستند.
ساختار محتوا و هدینگ‌ها چه تغییراتی داشته میباشد؟ هدینگ‌های برگه (h1, h2, h3 …h6) بر ترازو مرتبط بودن کاغذ با کلیدواژه‌های کاوش گردیده موءثر می‌باشند.
محتوای متنی کاغذ چه تغییری نموده است؟ گوگل بشدت به محتوای بدنه شیت برای تشخیص محتوای کاغذ متکی میباشد. در حالتی‌که به تازگی محتوای یک ورقه را بروزرسانی کرده‌اید و دستری به ورژن گذشته ندارید می توانید از وب سایت WayBack Machine برای پژوهش ورژن‌های کاغذ در تاریخ‌های متعدد به کارگیری نمائید.
رسیدگی بیشتر: سئوی محتوا چیست؟ یادگرفتن جامع بهبود مرتبه محتوای متنی
 
۷- دسترسی ربات گوگل به وبسایت را آنالیز نمائید
ممکن میباشد بدلایلی سرور شما اشتباها دسترسی ربات گوگل به وبسایت را بسته باشد. این مساله تا قبل از این در هاست‌ها و CDNهای اهل ایران سوابق داشته میباشد که دسترسی ربات گوگل یا این که بازدیدکنندگان با ای پی امریکا به سرور بسته گردیده باشد. به خیال و خاطر داشته باشید که فرآیند خزش ربات گوگل از امریکا واقعه می‌ افتد و در شکل دوری از دسترسی ربات گوگل در پیکربندی هاست، سرور یا این که کانال توزیع محتوای شما، صفحه ها تارنما شما از ایندکس گوگل حذف خواهند شد.
 
نحوه‌های مختلفی برای آزمایش این مورد وجود دارااست. شما می توانید از یک او پی ان با سرور ایالات متحده برای بازدید سایتتان به کار گیری نمایید. قدم‌بعدی به کار گیری از ابزار url inspection tool گوگل سرچ کنسول و به دست آوردن لایو آزمایش از صفحه ها متفاوت میباشد. در صورتی این روند با باخت سئو کار خوب مشهد مواجه شد ممکن میباشد ای پی ‌های گوگل در پیکربندی فایروال سرور هاست شما بلاک گردیده باشند. طریق دیگر به کارگیری از rich result test گوگل میباشد. در حالتی که با وارد کردن ادرس صفحه های تارنما این ابزار در گیر اختلال شد و فیض آزمایش اکران داده نشد، ای پی های گوگل بلاک گردیده‌اند.
 

کاربردهای پیشرفته rel=canonical

مسیر URL : کاغذ ای که به ورقه مهم نزدیکتر میباشد ممکن میباشد در مقابل صفحه های دیگر وب سایت که قیمت کمتری دارا هستند، اعتبار بالاتری در گوگل دستیابی نماید.
ویرایشگرهای انسانی : اگرچه هیچ گاه تأیید نشده میباشد، ولی بنظر میرسد گوگل برای سیستمی که به ویرایشگران انسانی اذن میدهد تا بر SERP ها تأثیر بگذارند، امتیاز قائل گردیده‌است.
تیم بندی شیت : گروه بندی ای که ورقه در آن ظواهر می‌شود یک فاکتور دوره خصوصی سئو مشهد تائیر گذار در بهینه سازی میباشد. شیت ای که در یک مجموعه بندی معین جای‌دارد ممکن میباشد در مقایسه با شیت ای که در یک تیم ی نامربوط میباشد، جايگاه ی بالاتری بگیرد.
تگ های وردپرس : تگ های وردپرس یک کدام از فاکتور های تائیر گذار در بهینه سازی می‌باشند. طبق گفته com : ” صرفا روشی که بهینه سازی شمارا بهبود میبخشد این میباشد که قسمتی از محتوا را به محتوای دیگر وبسایت خویش و بصورت خاص خیس، گروهی از پست ها را به یکدیگر تخصیص دهید.”
کلمه و واژه کلیدی در URL : این گزینه هم یکی از دیگر از فاکتور های اثر گذار میباشد. به تازگیً یکی نمایندگان گوگل آن را ”یک برهان جايگاه بندی بسیار خرد” خواند. البته بایستی اعتنا کرد که به هرحال یک دلیل درجه بندی میباشد.
حرفه ی URL : مجموعه بندی های فن URL بوسیله گوگل خوانده میشوند و ممکن میباشد فاکتور موضوعی را در زمینه‌ی مورد ورقه ارسال نماید:
منابع : استناد به منابعی مانند مقاله ها تحقیقاتی احتمالا نشانه دهنده ی چگونگی وبسایت میباشد. شیوه نامه چگونگی گوگل می‌گوید که داوران هنگام رسیدگی صفحه ها خاص، به طبع به منابع اعتنا داشته باشند. این موضوعی میباشد که در آن منابع تخصصی و دارای اعتبار اساسی می باشند. با این اکنون، گوگل این که منتور سئو مشهد از لینک و پیوند های فرنگی وب سایت بعنوان فاکتور درجه بندی به کارگیری می نماید را رد نموده است.
لیست های شماره گذاری گردیده : لیست های شماره گذاری گردیده می توانند محتوای شمارا برای خواننده‌گان خلاصه نماید و منجر تولید فضای از صمیم قلب تری شوند. گوگل احتمالا موافق این زمینه میباشد و محتوای شماره گذاری گردیده را ترجیح می دهد.
 
حق تقدم شیت در نقشه وبسایت : حق تقدم یک شیت ممکن میباشد از روش فایلxml مرتبه بندی را زیر اثر قرار دهد.
پیوند های فرنگی بیشتراز حد : مدارک بدست آمده از جايگاه بندی چگونگی حاکی از این میباشد که: “برخی از صفحه های لینک و پیوند های بسیار متعددی دارا‌هستند، تا حدی که برگه را غیر قابل درک کرده و از محتوای اساسی گم راه میشوند.” در کارداران درجه بندی گوگل داشتن تعداد متعددی لینک و پیوند فرنگی ممکن میباشد یک استدلال منفی محسوب گردد.
فاکتور UX از سایر کلمه و واژه های کلیدی برای مرتبه ی شیت : چنانچه کاغذ ای در یکسری کلید کلمه ی فرعی درجه بگیرد، احتمالا نشانگر چگونگی داخلی آن برای گوگل میباشد. در واقعیت گزارش اخیر ” How Search Works ” گوگل می‌گوید: ”ما در ادامه وب سایت هایی هستیم که بنظر می‌رسد کاربرانش در در یک‌سری کلمه و واژه کلیدی شبیه و مرتبط از آن استعمال می نمایند.”
سن شیت : اگرچه گوگل محتوای نو را ترجیح میدهد، کاغذ سابق که به صورت آراسته آپ دیت میشود ممکن میباشد از یک کاغذ جدیدتر پیشی بگیرد.
پیاده سازی مخاطب پسند : مجددا با استناد به مدرک دستور کار های سئو کار خوب مشهد چگونگی گوگل: “صفحه آرایی در بالاترین سطح چگونگی منجر می گردد محتوای مهم بلافاصلهً قابل رویت باشد.” پیاده سازی رابط کاربری یا این که UI design استفاده کننده پسند و معمولی از مهم‌ترین عامل ها مرتبه بندی گوگل می‌باشند.
دامنه های پارک گردیده : به روزرسانی گوگل در دسامبر سال ۲۰۱۱، ترازو بازدید از دامنه های پارک گردیده را کاهش بخشید. محتوای اثرگذار : همان طور که خواننده ی Backlinko، جارد کاریز اشاره نمود : گوگل قادر است در میان محتوای “کیفیت خوب” و “اثر گذار” با محتواهای کیفیت عالی زیر تفاوت قائل خواهد شد .

ویژگی‌های شاخص All-in-One SEO Pack

سئوی وردپرس را به صدق در کمتر از ۱۰ دقیقه فعال سازی می‌نماید. ارزیابی پرجزئیات و دقیقی از خوانایی و محتوا ارائه میدهد تا به شما یاری دهد که صفحه ها تارنما خویش را seo نمائید. دارنده تیتر دوره سئو مشهد و توضیحات متای هوشمند میباشد که قادر است به صورت اتومات بهینه سازی اجرا دهد و یا این که از برچسب‌های سئوی هوشمند به کار گیری نماید.

دارنده تحلیلگر محتوای سئو میباشد که به شما امداد می‌نماید تا صفحه های خویش را برای لغت ها کلیدی نامحدودی باصرفه نمایید.
دارنده تارنما‌مپ‌های XML توسعه یافته‌ای میباشد که می توانند درجه‌ی سئوی وبسایت شما‌را بهبود ببخشند.
امکان تشخیص ارور ۴۰۴ دارااست و میتواند ریدایرکت‌های صحیحی ایفا دهد تا جايگاه‌ی سئوی خویش را از دست ندهید.
بضاعت آنالیز هدرهای برگه یا این که پست‌های تارنما شمارا داراست که می تواند در سئو وب سایت تاثیرگذار باشد.
SEOPress
SEOPress یک افزونه بدون پول با خصوصیت‌های پرمیوم برای وردپرس میباشد که حتی‌د‌ر ورژن‌ی بدون پول آن هم هیچ تبلیغاتی نیست. سئوپرس، یک افزونه معمولی، سریع و کار کشته میباشد که به شما اذن میدهد تمامی‌ی عنوان ها و توضیحات متا در پست‌ها یا این که صفحه ها وب سایت خویش را کلاس خصوصی سئو مشهد رئیس نمائید. با به کارگیری از این پلاگین می توانید وب سایت مپ‌های XML و HTML ساخت فرمایید، بازدیدکنندگان خویش را با Google Analytics (با توان سازش با RGPD) تجزیه و چک نمایید و تگ‌ها (Open Graph و Twitter Cardها) را برای اشتراک‌گذاری محتوای خویش در کانال‌های اجتماعی باصرفه نمایید.
ورژن‌ی بدون پول این افزونه هم توان تجزیه و محاسبه محتوا را مهیا می‌نماید تا به ادمین‌ها یاری دهد که محتوای بهتری در پست‌های خویش بنویسند. بسط دهندگان نیز می توانند از بیشتراز ۷۵ هوک برای فعال‌سازی پلاگین به صورت دلخواه خویش به کارگیری نمایند. ورژن‌ی پرمیوم این پلاگین، دارنده قابلیت و امکان‌های بیشتری میباشد و یکسری خصوصیت توسعه یافته هم در دست داراست که بعضا از آنها مشتمل بر مورد ها پایین می گردند:
سئوی لوکال بیزینس
Breadcrumbهای سئو گردیده برای seo
سئو WooCommerce و Easy Digital Downloads
وبسایت مپ‌های کلیپ و Google News XML
نگهبانی از گونه های داده‌های ساختاریافته‌ی گوگل اعم از فرآورده، نوشته‌علمی، روی داد، استخراج‌وکار محلی، رسیدگی، سوال های متداول، زمان آموزشی و کلیپ
ترکیب با Google Page Speed v5 برای نظارت سریع چگونگی صفحه ها وبسایت شما
ریدایرکت و مانیتورینگ ارور ۴۰۴
ارائه داده های عددی Google Analytics در پیشخوان وردپرس
خصوصیت‌های شاخص SEOPress
سوای تبلیغات
به شما اذن می دهد Google Analytics را در پهنا یک‌سری ثانیه به وبسایت خویش اضافه نمائید. همینطور، می توانید دسترسی یوزرها به آن را تهیه فرمائید.
سئو Framework
پلاگین بهینه سازی Framework برای عده ای که می خواهند یک افزونه سئوی سریع و مدل برای وردپرس فارغ از هیچ تبلیغاتی داشته باشند، یک مورد کاربردی بسیار بهتر میباشد. این افزونه، با حذف خصوصیت‌های غیرضروری، بیشتر روی امداد به کاربرانی تمرکز دارااست که نگران بالا نگه داشتن سرعت وب سایت خویش می باشند و دوست دارا‌هستند که مجال معدود‌تری را هم صرف بازرسی‌ی نوشته‌ی علمی‌های حیران کننده‌ی seo نمایند. بهینه سازی Framework معمولا تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین جایگزین‌ها برای Yoast سئو سئو کار خوب مشهد در حیث گرفته می‌گردد. این دستور رابطه متعددی با ماهیت بصری جايگاه بندی سئو و آیتم‌های انعطاف پذیرتر برای غرض قرار دادن عبارات کلیدی دارااست. درین افزونه، پیکربندی سئوی پست توسط‌ی تعدادی قسمت متعدد در دست گرفتن میشوند. در یکی‌از این قسمت‌ها، یک شاخص رنگی وجود دارااست تا دقیقا آرم دهد که چقدر به مهیا سازی پست خویش برای موتورهای جست‌وجو مجاورت میباشید.

از قدرت اسکیما مارک‌آپ استفاده کنید

 

 
نوع خاصی از اسکیما برند‌آپ به اسم ImageObject وجود دارااست. ImageObject یک فرمت داده ساختاریافته میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد داده ها دقیقی در خصوص تصاویر دوره سئو مشهد تارنما خویش به موتورهای کاوش ارائه بدهید.
 
همینطور به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا موضوع و محتوای تصاویر شما‌را شعور نمایند که میتواند سبب به ایندکس و چشم‌شدن عالی در حاصل کاوش گردد؛ به‌این مفهوم که تصاویر شما قادر است به‌طور بالقوه برای کاربرانی که فعالانه پیرو محتوای بصری مربوط به منزلت شما میباشند اکران داده خواهد شد.
 
پیاده‌سازی اسکیما برند‌آپ ImageObject میتواند سبب ساز به ریچ اسنیپت مشتمل بر خصوصیت‌هایی مانند تصاویر خرد تصویر، کپشن‌ها و بقیه توسعه و گسترش‌های بصری گردد.
 
ریز‌ عکس‌ها به وسیله موتورهای کاوش مطابق عامل ها مختلفی برای مثال محتوای برگه شما، تصاویر جان دار در آن و معیار هم خوانی آن با عبارت‌های کاوش ایجاد می شود. این افزودنی‌های دیده‌گیر میتوانند فهرست‌های شما‌را برای یوزرها جالب‌خیس نماید و نرخ کلیک (CTR) را بهبود بخشد. همینطور به شما قابلیت می دهد داده ها دقیقی از قبیل مورد ها ذیل بدست آورید: دوره خصوصی سئو مشهد اسم یا این که تیتر تصویر تفصیل محتوای تصویر نشانی پوشه تصویری آدرس اینترنتی ورژن خرد تصویر تالیف کننده یا این که تولید کننده تصویر
تاریخ ساخت‌و‌ساز یا این که نشر تصویر
وقتی که اسکیما برند‌آپ را طراحی می کنید اشکال نتیجه ها بی نیاز که ممکن میباشد ببینید عبارت میباشند از:
 
Image Thumbnail: پیش اکران یا این که تصویر کوچکی از تصویر اساسی
تیتر: تیتر یا این که توضیحات مرتبط با تصویر
تالیف کننده یا این که منبع: اطلاعاتی در زمینه‌ی منبع یا این که خالق تصویر
تاریخ نشر: در شکل وجود، تاریخ نشر یا این که آپلود تصویر
توضیحات: گستردن مختصری یا این که تفصیل مربوط به تصویر
پیوند‌های مازاد: پیوند‌هایی به مطالب یا این که صفحه ها مرتبط در سایت
رتبه‌بندی و نظرها: مرتبه‌بندی یا این که ایده ها یوزرها از تصویر که در پوسته ستاره اکران داده می گردد
داده ها جواز تصویر: جزئیات مرتبط با جواز یا این که حقوق و دستمزد استعمال از تصویر
اینک Google Images از داده‌های ساختاریافته تحت امان می‌نماید:
 
تولیدات
فیلم‌ها
فرمان پخت
فرض نمائید یک تارنما فروش آنلاین دارید که کفش می فروشد. در شرایطی که از اسکیما برند‌آپ برای تعریف‌و‌تمجید تصویر تحت عنوان یک متاع به کارگیری نمایید ممکن میباشد گوگل تصویر را با نشانه مدرس سئو مشهد برچسب ارزش ( که اکثر زمان ها «نماد» نامیده می‌گردد) در بسته تصویر در SERP و یا این که Google Images اکران دهد. برای اجرا این شغل بایستی داده‌های ساختار‌یافته مال را به صفحه ها خویش اضافه نمایید.
 

تعیین استراتژی بروزرسانی محتوا

 

 
بعد از اینکه محتواهایمان را نظارت کردیم آغاز به مجموعه بندی آن‌ها میکنیم سئو کار خوب مشهد و تصمیم می‌گیریم که برای هریک بایستی چه کاری صورت پذیرد. برای بروزرسانی محتواهایمان پنج استراتژی مهم میتوانیم درنظر بگیریم:
 
      ۱- بهبود ساختار محتوا
 
ممکن میباشد بعضی مقاله‌ها، محتوای بهتر و مفیدی داشته باشند البته اشکالات نگارشی و ویرایشی دارا هستند. برای استارت خوب میباشد این مقاله ها را به دست یک ویراستار بسپارید تا آنان‌را دستکاری نماید. ضمن این یک محتوای بهتر می بایست ساختار منسجمی داشته باشد. تیترها به نیکی چیده گردیده باشند و از متفرق گویی کلاس خصوصی سئو مشهد اجتناب نماید. رشته ذکر و لحن صحبت هم بایستی به صورتی باشد که بتواند با کاربر رابطه برقرار نماید.
 
      ۲- بهبود سئوی محتوا
 
بعضی محتواها ممکن میباشد از نگاه رعایت اصول بهینه سازی ضعیف باشند. تک تک عنوان ها، url ها، لغت ها کلیدی، توضیحات متا، alt تصاویر و دیگر فاکتورهای سئوی محتوا بایستی به اعتنا سنجیده شود وپس از آن با لینک و پیوند دهی داخلی به ارتقاء جايگاه هر برگه یاری کنیم.
 
      ۳- بهبود چگونگی محتوا
 
برای بهبود چگونگی یک محتوا شغل های مختلفی خواهیم توانست جاری ساختن دهیم. ممکن میباشد تصمیم بگیریم که اطلاعاتی را به آن اضافه کنیم که برای مخاطب اثرگذار میباشد. ممکن میباشد در نوشته ی علمی خویش آماری را منتشر کرده باشیم که دیرین گردیده است و نیاز باشد داده های عددی و ارقام آن آپ تو دیت خواهد شد. پژوهش ها نو، تغییر و تحول ضوابط و یا این که اضافه شدن ضوابط تازه، رویدادهای تازه و موردها شبیه می‌توانند به شما در افزودن داده ها گران بها به مقاله ها دیرین امداد نمایند. به علاوه میتوانید با افزودن کلیپ، عکس یا این که پادکست به نوشته‌ی‌علمی خویش آن را بی نیاز خیس فرمائید و بازدید آن را ارتقاء دهید.
 
      ۴- گشوده تکثیر محتوا
 
در‌صورتی‌که آحاد اپلیکیشن های آورده شده برای بروز رسانی محتوا را اعمال داده اید و محتوای شما از چگونگی و ساختار نیکی منتفع باشد پس مجال آن رسیده که آن را به صورت بهتری در معرض روئت کرد مخاطبانتان قرار دهید. بازنشر محتوا بدین مفهوم میباشد که محتوای آپ دیت گردیده خویش را در شبکه های عمومی در اختیار بگذاریم و با این فعالیت پیوند متعددی را برای وب سایت خویش جذب کنیم.
 
      ۵- حذف محتوا
 
عموما پیشنهاد می شود محتواهای دیرین خویش را حذف نکنید چون هر ورقه در گوگل مقام خاصی دارااست که با حذف کردن آن آحاد جايگاه و امتیاز آن از میان می رود. ضمن این حذف یک محتوا منجر می‌گردد ورودی تک تک بک لینک و پیوند هایی که آن محتوا دارااست نیز بسته گردد. پیوند های بسته یا این که وخیم تاثیری منفی روی وب سایت ما دارا هستند پس در هنگام حذف یک محتوا توجه نمائید که لینک و پیوند های داخلی و فرنگی آن را نیز حذف فرمایید.
 
حذف محتواهای سابق در دو وضعیت مشکلی برای تارنما ساخت نمی نماید:
 
آن کاغذ هیچ ترافیکی نداشته باشد و درجه آن صفر باشد
مسیر تجارت شما تغییر تحول یافته باشد.
در هر شکل در صورتی محتوای شما قیمت خویش را از دست داده باشد منتور سئو مشهد یا این که با تغییراتی که در سیاست تجارت خویش داشته اید دیگر آن محتوا برای تارنما تان سعی ندارد پس عالی میباشد آن را حذف فرمایید. البته به حافظه داشته باشید که وسعت متعددی از محتوای وب سایت را به یکباره حذف نکنید.
 

 

آیا قطعی وب‌سایت بر سئو تاثیر می‌گذارد؟

جواب کوتاه و مصرح میباشد. آری. در حالی که قطعی‌های کوتاه بر جايگاه وبسایت شما اثر نمی‌گذارد، قطعی‌های زمان بر برهه زمانی وب سبب ساز میگردد که وب سایت شما از فهرست جستجوی مدرس سئو مشهد گوگل بیرون گردد. صرفا یک‌سری روز ارتفاع می کشد تا گوگل دیگر وبسایت شمارا به طور مناسب تصویب نکند؛ چون رقبا مدام در حالا عمل می باشند.

به خیال و خاطر داشته باشید که قطعی‌های وقتگیر‌خیس اثرات فاجعه‌بارتری نیز دارااست. حتی یک توقف شش ساعته می تواند بر جايگاه وب سایت شما اثر منفی بگذارد. فرصت تحقیق این مورد به طبع با اصطلاح «Website Downtime» آشنا خواهید شد. بد وجود ندارد بدانید که‌این اصطلاح به گونه های فساد‌هایی که سبب ساز به توقف کار تارنما میگردند اشاره دارااست.
شیوه های مختلفی برای تمجید معنای «وخیم» بودن اینترنت‌تارنما وجود داراست؛ ولی معمولا این معنی را وقتی در حیث میگیریم که تارنما اصولا حاد بوده یا این که به طور کامل غیر قابل دسترسی میباشد. عامل ها متعددی وجود داراست که می تواند سعی یک تارنما را مختل نماید، البته پیامدها فساد اینترنت‌تارنما مدام سئو کار خوب مشهد از دست رفتن رده بهینه سازی را ضمانت می‌نماید.
برای اینکه در گیر اینگونه وضعیتی نشوید، می توانید رفع فساد وبسایت را به کارشناسان کیان کسب و کار ودیعت و به تداوم رابطه با مشتری مطمئن گردید. کارشناسان این موسسه با علم و مهارت خویش، ارورهای وبسایت را شناسایی و آنان‌را برطرف می‌نمایند.
سفارش تحقیق: راهنمای تعیین هاست مطلوب برای ساخت وب سایت
انقطاع شدن وب چه تاثیری بر سئو داراست؟
در مباحث مرتبط با قطعی وب و اثر آن بر بهینه سازی وب سایت گفته می شود که GoogleBot اینترنت‌وبسایت شما‌را با خزیدن در صفحه های اینترنت ایندکس می‌نماید. زمانی تارنما ما با خطای سرور داخلی از آن استقبال نماید چه اتفاقی می‌ افتد؟ خزنده تلاش می‌نماید در طی روز به اینترنت‌تارنما شما دسترسی پیدا کرده و تحقیق کند آیا تارنما مجددا فعال‌سازی گردیده است یا این که نه. در همین اکنون، تارنما شما یک افت موقت در مرتبه بندی نتیجه ها جستجوی گوگل را تجربیات خواهد کرد. ولی چنانچه اینترنت‌وب سایت برای یک‌سری روز از فعالیت بیفتد، گوگل کاملا تارنما شما‌را از فهرست خویش بیرون می‌نماید.
این اساسی راجع‌به گونه های فساد‌های وب سایت تصدیق می گردد؛ البته راجع‌به انقطاع زمانبر برهه زمانی وب چطور؟ جدا وب هم اندازه با عدم بضاعت ما برای آپلود کردن محتوا و در مقابل عدم توان مشتری برای بازدید از این محتواست. در سود بارزترین اثر این میباشد زمینه از دست رفتن مشتری و کساد بیزنس اینترنتی میباشد.
این زمینه بر فروش اشخاص اثر بی واسطه می گذارد و سبب ریزش مشتریان میگردد. به‌این مفهوم که یک واقعه بد به موضوع‌ای وحشتناک سبب گردیده است.
در کنار این اساسی، هزینه‌های فراوانی که مدیران وبسایت برای اشکال کلاس خصوصی سئو مشهد تبلیغات گوگل ایفا میدهند نیز از دست رفته و به نوعی سپرده گذاری آن ها نابود میشود. برخلاف اینکه قرار بر توسعه حصول‌وکارهای اینترنتی بوده، استعمال اشتباه از مواقعی مانند طرح صیانت، ضرر و زیان‌هایی را بدین نوع مشاغل وارد نموده است.
 

سیستم رتبه بندی گوگل

۳.سیستم‌های شناسایی داده‌های تکراری غیرمفید (Deduplication systems) هنگامی در گوگل به کاوش میپردازید، ممکن میباشد هزاران یا این که حتی میلیون‌ها کاغذ اینترنت را پیدا فرمایید که حدوداً تشابه متعددی به یکدیگر دارا هستند. در اینگونه قوانینی، سیستم‌‌های DDS صرفا دوره خصوصی سئو مشهد مرتبط‌‌ترین نتیجه ها را برای دوری از تکرار داده ها غیرمفید به یوزرها آرم میدهند. سیستم شناسایی Deduplication وظیفه داراست صفحاتی را برای یک کاوش جايگاه‌بندی نماید که تنوع بیشتری از لحاظ محتوایی داراست تا از اکران صفحه ها تکراری پرهیز نماید.

 
این موقعیت تنها به عدم اکران دو محتوای اسکن محصور نمیشود، بلکه کوشش می‌نماید کاغذ SERP اشکال صفحه های اثرگذار و کاربردی مربوط به عبارت جستجوشده را به مخاطب اکران دهد. در صورتیکه صفحاتی در سرپ میباشند که عبارت جستجوشده را با داده ها بی نیاز و کافی جواب می دهند، چه دلیلی وجود داراست برگه دیگری با به عبارتی محتوا به مخاطب اکران داده خواهد شد؟! این شیوه دقیقاً به عبارتی مرزی میباشد که جايگاه‌بندی صفحه ها اینترنت شبیه را در حاصل کاوش مشخص و معلوم می‌نماید. همینطور سیستم Deduplication صفحه ها اینترنت را محاسبه و محتواهای غیرمفید را از نتیجه ها کاوش حذف می‌نماید.
 
۴.سیستم منطبق بی نقص اسم دامنه (Exact match domain system)
اسم دامنه هیچ ارتباطی به seo ندارد و تاثیری روی جايگاه‌بندی نمی‌گذارد؛ البته گوگل عبارات اسم دامنه را به‌تیتر یکی‌از عامل ها گوناگون، برای تشخیص رابطه محتوای وبسایت با کلمات جستجوشده در حیث می گیرد. سیستم EMDS با همین مقصود معرفی شد تا از جابجایی اعتبار به دامنه‌های دارنده عبارت هم خوانی با جستجوهای خاص پرهیز خواهد شد.
 
به عنوان مثال، دامنه «best-places-to-eat-lunch.com» مشتمل بر عبارت‌های «شایسته ترین جای ‌ها برای صرف ناهار» می شود و رئیس تارنما هم توقع دارد به جهت به کارگیری از کلمه ها کلیدی، ورقه متبوع جايگاه‌بندی نیکی در حاصل کاوش داشته باشد. با این درحال حاضر، سیستم EMDS گوگل اینجاست تا صرفا سیگنال‌های کمکی برای این دامنه ارسال نماید، خیر اعتبار و ارزشی برای جايگاه‌بندی خوب.
 
۵.سیستم محتوای جدید (Freshness systems)
یکی مهمترین سیستم‌های سکو‌بندی نتیجه ها کاوش، سیستم محتوای جدید اسم دارااست که پیاده سازی گردیده تا نو‌ترین و جدیدترین محتوا را به یوزرها اکران دهد. گوگل می گوید: «جستجوی کوئری‌ مستحق اکران داده ها جدید میباشد.» مثلا، هنگامی یک نفر در حالا کاوش فیلمی میباشد که جدیدا نمایش گردیده، به مکان تحقیق مقاله‌ها دیرین یا این که داده‌هایی که به ساخت‌و‌ساز فیلم اشاره دارااست، می خواهد نقدوبررسی‌های آن فیلم را بخواند یا این که ایده ها یوزرها دیگر را تحقیق کند. مانند زمانی که به ورقه دانلود یک سریال میروید و نصیب نظرها آن را تماماً میخوانید.
 
در مثالی دیگر، معمولاً زمانی عبارت «زمین لرزه» را کاوش میکنید، مطالبی که به یوزرها اکران داده می گردد، درباره باخبر‌سازی همگانی در مواجه با این بلای طبیعی میباشد. اکنون در شرایطی که زمین لرزه‌ای چهره داده باشد، سیستم محتوای نو آغاز به اکران مقاله ها خبری و آمارها می‌نماید و مطالب منتور سئو مشهد مربوط به واپسین موقعیت‌ زمین‌لرزه در سطح محلی و کشوری را در نتیجه ها فراتر نشانه میدهد.
 
۶.سیستم محتوای اثرگذار (Helpful content system)
سیستم محتوای اثرگذار با مقصود اعتقاد و باور از اکران محتواهای اثرگذار و معتبری پیاده سازی گردیده‌است که بوسیله اشخاص دارای تخصص مندرج‌اند. سیستم درجه‌بندی helpful content به نظارت صفحاتی می پردازد که برای اشخاص درج شده‌اند، خیر برای موتور کاوش. اینک دقت به چگونگی محتواها برای مخاطبان انسانی، بسیار اصلی‌خیس از جايگاه‌بندی در نتیجه ها کاوش میباشد.
 
سیستم محتوای موءثر در پس‌مورد کل سیستم‌های مرتبه‌بندی فعال میباشد و به رسیدگی وزن مطالب غیرمفید تارنما و صفحه ها کاربردی می پردازد. این سیستم جزو الگوریتم‌هایی میباشد که در شکل جریمه کاغذ‌ای از تارنما شما، آن ورقه تا زمان متعددی راهی برای برگشت به سکو ازدست‌رفته ندارد.
 
۷.سیستم‌های تجزیه‌و‌محاسبه لینک و پیوند‌ها و سیستم مرکزی پیج رنک (Link analysis systems and PageRank)
سیستم تجزیه‌و‌چک لینک و پیوند‌ها (Link analysis systems) و دوره سئو مشهد سیستم اساسی پیج‌رنک (PageRank) جزو سیستم‌های جايگاه‌بندی اصلی و نتیجه ها جستجوی گوگل می باشند. گوگل سیستم‌های مختلفی برای فهم و شعور طرز لینک و پیوند‌دهی صفحه ها به یکدیگر داراست. این سیستم‌ها به‌تیتر راهی برای انتخاب اینکه چه صفحاتی به یک زمینه مرتبط می‌باشند و کدام یک ممکن میباشد در جواب به کاوش مفیدتر باشند، استعمال می‎شوند. پیج‌رنک یکی سیستم‌های مهم سکو‌بندی به شمار می‌رود که از اولی روزهای فعال‌ساز‌ی جستجوی گوگل وجود داشته و تا به امروز تغییرات متعددی نموده است.
 

از محتوای ضعیف و تکراری بپرهیزید

 

 
محتوای ضعیف به محتوایی گفته میگردد که برای استفاده کننده ارزشی ندارد یا این که قیمت بسیار مقداری داراست. محتوای ضعیف را می‌اقتدار در پوسته‌های متفاوتی دید: دوره خصوصی سئو مشهد صفحاتی که هیچ محتوای اساسی‌ای ندارند صفحاتی که محتوای متنی پاره ای دارا هستند (کمتر از 50 کلمه و واژه)
صفحاتی که محتوایی عینا شبیه به یک کاغذ دیگر دارا‌هستند (مجتوای تکراری یا این که Duplicate Content)
صفحاتی که محتوایشان تا حد متعددی شبیه به یک ورقه دیگر میباشد (صفحه های نسبتاً تکراری)
در صورتیکه صفحه های سایتتان از یکدیگر متمایز نباشند، موتورهای کاوش ممکن میباشد تصمیم بگیرند که درجه بالایی به آن صفحه های تخصیص ندهند و یا این که حتی در مجموع آنها را نادیده بگیرند. در اینگونه حالتی شما در واقعیت با خودتان رقابت خواهید کرد. رقابتی که به نفعتان وجود ندارد.
 
همینطور داشتن صفحه ها با محتوای معدود (اصطلاحا به آن Thin Content یا این که محتوای لاغر میگویند.) یک نوع سیگنال به موتورهای کاوش میباشد که نماد میدهد سایتتان در شرایط خیر و خوبی به رمز نمی‌موفقیت و از نظر بهینه سازی در گیر خلل میباشد.
 
از عواملی که می توانند موجب به وجود داخل شدن محتوای ضعیف در یک وب سایت شوند می‌اقتدار به موردها پایین اشاره نمود:
 
غربال تولید ها
مسیریابی چندجهتی
برگه‌بندی
تعداد محصول ها مایش داده گردیده در کاغذ
ترتیب‌بندی
وضعیت‌های گوناگون یک جنس
قرار به دست آوردن یک جنس در گروه‌های گوناگون
خوشبختانه منش‌هایی برای پرهیز از ساخت‌و‌ساز محتوای ضعیف سئو کار خوب مشهد وجود داراست که در پی به شما معرفی خوا هیم کرد.
 
غربال تولیدها
در طول به کار گیری از غربال محصول ها، شما می توانید به زیرمجموعه‌ای از تولید ها که به دنبالشان می باشید دسترسی پیدا فرمائید. از حیث مخاطب، این یک قابلیت و امکان دیدنی میباشد، به این دلیل‌که قادر است به راحتی به تولید ها گزینه نظرش رسد.
 
تارنما‌های فروشگاهی این کاوش‌ها برای تولید ها را به URL جابجایی می دهند تا یوزرها بتوانند بعدا مجدد به حاصل این کاوش مراجعه نمایند و یا این که آن را با سایرافراد به اشتراک بگذارند. و اینجاست که محتوای تکراری به وجود میاید. می‌اقتدار با اجرا فیلترهای متفاوت، عملا بی‌غایت URL متفاوت ساخت و ساز کرد.
 
موتورهای کاوش این صفحه ها را پژوهش (Crawl) می‌نمایند، مگر اینکه از آن ها بخواهید این عمل را نکنند. وقت و انرژی خزنده‌های موتورهای کاوش پر ارزش‌خیس از آن میباشد که بخواهند اینگونه صفحاتی را نظارت نمایند. همان گونه که میدانید، موتورهای کاوش برای هر دامنه، یک دارایی خزش (Crawl Budget) در لحاظ میگیرد که انتخاب می‌نماید آن موتور کاوش چقدر از فرصت و توجهش را به وبسایت شما تخصیص می دهد.
 
براین اساس شایسته ترین وضعیت این میباشد که‌این مجال و انرژی صرف صفحه های اصلی‌خیس سایتتان گردد. صفحاتی که مایلید در نتیجه ها کاوش به اکران درآید.
 
شایسته ترین راه حل:
دسترسی موتورهای کاوش به صفحاتی که با غربال کردن تولید ها ساخت‌و‌ساز میگردند را مسدود فرمائید. برای جاری ساختن این عمل می بایست در فولدر ربات robots.txt سایتتان، فرمان Disallow بدین صفحه ها بزنید و از رسیدگی این صفحه های به وسیله گوگل خودداری نمایید. می بایست با آزمون کردن قابلیت و امکان غربال تولید ها سایتتان در حالات متفاوت، الگوی ساخت‌و‌ساز URL را پیدا فرمائید، و بعد برچسب Disallow را به آنها اضافه نمائید. از جمله در صورتی URLهای ساخت‌و‌ساز گردیده در تاثیر غربال تولیدات کلیه دارنده الگوی پایین می باشند:
 
www.example.com/product-category/?filter=...
می توانید دسترسی موتورهای کاوش بدین صفحه های را با افزودن فرمان پایین به پوشه robots.txt سایتتان مسدود فرمائید:
 
Disallow /*?filter=*
بنابراین از رسیدگی همگی URLهایی که دارنده عبارت *=filter درانتهای خویش مدرس سئو مشهد می‌باشند به وسیله گوگل پرهیز میکنید.
 

بردکرامب و کاربرد آن در طراحی سایت چیست؟

برای پیاده سازی یک تارنما با کاربری شل و سهل و آسان، ملزم هستیم تا همگی نکات مورد نیاز را رعایت کنیم. یکی‌از این مفاد به کار گیری از تجهیزات بردکرامب (Breadcrumb) میباشد. کلاس سئو مشهد این مسیر، قسمت مهمی از حدودا هر اینترنت‌تارنما بهتر میباشد که به راحتی مخاطب التفات ویژه می دهد. این نوع پیمایش خیر فقط به اشخاص می گویند که در کدام مسیر از وب سایت قرار دارا هستند، بلکه به گوگل یاری می‌نمایند تا ساختار وبسایت شمارا تحقیق کند. بیایید نگاهی به شیوه تلاش بردکرامب و کاربرد آن در طراحی وب بیندازیم.

مراد از بردکرامب چیست؟
breadcrumb یک مسیر متنی خرد میباشد که اکثر اوقات در بالای شیت جای دارد و نماد میدهد مخاطب در کجای وب سایت حضور دارااست. مثلا، یک وب سایت می تواند مسیر فروش کفش ورزشی مردانه خویش را این‌سیرتکامل پیاده سازی نماید:
منزل یا این که شیت اساسی   > کفش مردانه   > کفش اسپرت
این دنباله‌های متنی، فورا به شما علامت می دهند که چندین سربرگ جلو رفته و دقیقا کدام زیرشاخه‌ها را تماشا میکنید. جذاب اینجاست که هر مرحله از آن مسیر تا برگه مهم، قابل کلیک میباشد تا بهبود تجارب کاربری وبسایت را به همپا داشته باشد.
چه وقتی بردکرامب را به وبسایت خویش اضافه کنیم؟
هنگام فعال سازی تارنما، می بایست پیمایش اول را برای صفحه های و گروه‌های سطح بالا (معمولا در بخش هدر)، قرار دهید. حتی در حالتی‌که یک تارنما تک برگه‌ای می‌سازید، پیوند‌های ناوبری اول  و منوهای اینترنت‌تارنما، بازدیدکنندگان را با محتوای تارنما شما آشنا کرده و آنان‌را توانا می‌سازد نصیب‌های متفاوت را به راحتی پیدا نمایند. شما مدام به بردکرامب نیاز ندارید، ولی در‌حالتی که تجربیات کاربری را در حق تقدم قرار داده‌اید، قادر است آیتم بسیار مفیدی باشد.
همینطور دلایل دیگری که سبب ساز می شوند استعمال از بردکرامب دستور ضروری به لحاظ رسد، عبارتند از:
مسیریابی عمیق‌خیس 
در حالتی که میخواهید تمامی تیم‌ها و زیرمجموعه‌ها را سوای ازدحام در پیمایش اساسی قرار دهید، به طبع به‌این مسیریاب نیاز دارید. در واقع بردکرامب و کاربرد آن در تارنما مدام تحت عنوان فضایی برای استیناف به لایه‌های ناوبری عمیق‌خیس مانند زیرمجموعه‌ها، فیلترهای متاع و غیره در لحاظ گرفته گردیده است.
 
بالا بردن پتانسیل رویش وبسایت
حتی در صورتی مجال فعال سازی وبسایت، محتوای متعددی را به کار گیری نکنید، احتمالا به گذر زمان فرصت موردها بیشتری را اضافه خواهید کرد. چنانچه یکی این وب سایت‌های ذیل را ساخت کرده‌اید، بی شک وتردید در آتی به بردکرامب نیاز خواهید داشت.
 
تارنما های کسب و کار الکترونیک و فروشگاهی
تارنما هایی برای تکثیر محتوا (برای مثال بلاگ‌ها، مجلات، خبر نامه‌ها)
سایتی تحت عنوان راس امان یا این که مقر علم
 
یک نکته حائض اهمیت در ارتباط بردکرامب (breadcrumb)
در حالتی که مجال ساخت وب سایت‌وبسایت، ارتباطات یا این که گروه بندی‌های مرتبطی را در صفحه های داخلی خویش به اشتراک میگذارید، ممکن میباشد نخواهید فضای بیشتری را به پیمایش این مسیریاب تخصیص دهید. مثلا، خوانند‌گان وب لاگ شما ممکن میباشد یافتن تیم‌های سطح بالا را در منوی کشویی نوار کناری کلاس حضوری سئو مشهد نفیس بدانند و شما از خواست آنان تقلید فرمائید. شاید هم آنان ترجیح می دهند پیوندهای مربوطه را در انتهای مقاله‌ها ببینند. در هر شکل این شما میباشید که سازه بر نوع پیاده سازی و قیمت‌گذاری بر بهبود تجربیات کاربری وب سایت این مسیریاب را گزینش می کنید.
 
اشکال بردکرامب
شاید متوجه گردیده باشید که گونه های مختلفی از بردکرامب وجود داراست؛ ولی این سه گزینه از رایج‌ترین آن‌ها می‌باشند:
1. بردکرامب بر طبق سلسله مراتب
مجال پژوهش بردکرامب، متوجه میشوید که گونه های مطابق سلسله مراتب آن، دوست داستنی‌ترین نوع این مسیریاب می‌باشند. آن ها به شما می گویند که در ساختار یک تارنما کجا می‌باشید و یک سری مرحله برای رجوع به کاغذ مهم پیش روی شما وجود داراست. برای مثال با اینگونه مسیری روبرو خواهید شد:
منزل یا این که کاغذ مهم   > وب لاگ یا این که مقاله‌ها   > گروه بندی   > نوشته
2. بردکرامب مطابق خصوصیت
بردکرامب مبنی بر خصوصیت معمولا وقتی به کار گیری می شود که استفاده کننده در یک وبسایت بیزنس الکترونیک، موردی را کاوش کرده‌باشد. درین تارنما بردکرامب خصوصیت‌های گروه بندی گردیده متاع را نشانه می دهد. برای مثال:
 
منزل یا این که شیت مهم   > مال   > زنانه یا این که مردانه   > سایز   > رنگ
 
 
 
3. بردکرامب بر طبق تاریخ
بردکرامب بر طبق تاریخ دقیقا به عبارتی مسیری را نشانه میدهند که استفاده کننده پیش رفته‌ میباشد. آن ها بر طبق با کاری که مخاطب در تارنما جاری ساختن داده، توصیه سازی می گردند. میتوانید به‌این آیتم تحت عنوان جایگزینی برای نوار تاریخچه وب خویش تصور کنید، براین اساس چیزی مشابه بدین مسیر را اخذ خواهید کرد:
 
منزل یا این که کاغذ اساسی   > کاغذ قبل   > ورقه ای که در آن قرار دارید
مزایای استعمال از ناوبری بردکرامب
در دنیای دیجیتال، بردکرامب وب سایت مزایای بسیار زیادی دارااست که در کنار ارتقاء رابط کاربری قرار گرفته و تمامی ما‌را به به کار گیری از آن تشویق می‌نماید. شاید فرصت تحقیق بردکرامب متوجه گردیده باشید که با طریق استعمال از این مسیریاب موءثر آشنا نیستید. نگران این مسئله نباشید؛ چون کارشناسان کیان کسب و کار می توانند مشورت کردن مایحتاج را برای شما در حیث بگیرند. 
ارتقاء امکان به کار گیری از وب سایت
حتی در شرایطی‌که یک اینترنت‌وبسایت با الگوهای متعدد و تعاملات بصری خوشگل بسازید، وسعت محتوا و ابهام وبسایت همچنان میتواند مانعی برای برخی از یوزرها باشد. به همین برهان، میتوانید مسیریاب بردکرامب را به اینترنت‌تارنما اضافه کرده و احساس راحتی بیشتری به مخاطب خویش بدهید.
بردکرامب به بهبود ناوبری وبسایت یاری می نماید و دیدنی میباشد سئو کار خوب مشهد بدانید که‌این نوع ناوبری شما‌را قوی می‌سازد تا یک منوی منحصر پیاده سازی کرده و جزئیات ما یحتاج را به بالای هر کاغذ اینترنت منتقل فرمایید. این جزء به ظواهر خرد اینترنت‌تارنما، تجربیات یوزرها شما‌را بهبود می بخشد. به عنوان مثال:
رجوع به صفحه ها قبل را سهل وآسان‌خیس می‌نماید
از گم شدن یوزرها در صفحه ها وب سایت خودداری می‌نماید
یوزرها را با زیرمجموعه‌های نو تارنما آشنا می‌نماید
شعور استفاده کننده از نوع شغل شمارا بالا میبرد
از آنجایی که فضای محصور بر تجربیات استفاده کننده تأثیر میگذارد، این مسیریاب قابلیت و امکان استعمال از وبسایت در موبایل را نیز بهبود می بخشد.
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد