مسیر URL : کاغذ ای که به ورقه مهم نزدیکتر میباشد ممکن میباشد در مقابل صفحه های دیگر وب سایت که قیمت کمتری دارا هستند، اعتبار بالاتری در گوگل دستیابی نماید.
ویرایشگرهای انسانی : اگرچه هیچ گاه تأیید نشده میباشد، ولی بنظر میرسد گوگل برای سیستمی که به ویرایشگران انسانی اذن میدهد تا بر SERP ها تأثیر بگذارند، امتیاز قائل گردیده‌است.
تیم بندی شیت : گروه بندی ای که ورقه در آن ظواهر می‌شود یک فاکتور دوره خصوصی سئو مشهد تائیر گذار در بهینه سازی میباشد. شیت ای که در یک مجموعه بندی معین جای‌دارد ممکن میباشد در مقایسه با شیت ای که در یک تیم ی نامربوط میباشد، جايگاه ی بالاتری بگیرد.
تگ های وردپرس : تگ های وردپرس یک کدام از فاکتور های تائیر گذار در بهینه سازی می‌باشند. طبق گفته com : ” صرفا روشی که بهینه سازی شمارا بهبود میبخشد این میباشد که قسمتی از محتوا را به محتوای دیگر وبسایت خویش و بصورت خاص خیس، گروهی از پست ها را به یکدیگر تخصیص دهید.”
کلمه و واژه کلیدی در URL : این گزینه هم یکی از دیگر از فاکتور های اثر گذار میباشد. به تازگیً یکی نمایندگان گوگل آن را ”یک برهان جايگاه بندی بسیار خرد” خواند. البته بایستی اعتنا کرد که به هرحال یک دلیل درجه بندی میباشد.
حرفه ی URL : مجموعه بندی های فن URL بوسیله گوگل خوانده میشوند و ممکن میباشد فاکتور موضوعی را در زمینه‌ی مورد ورقه ارسال نماید:
منابع : استناد به منابعی مانند مقاله ها تحقیقاتی احتمالا نشانه دهنده ی چگونگی وبسایت میباشد. شیوه نامه چگونگی گوگل می‌گوید که داوران هنگام رسیدگی صفحه ها خاص، به طبع به منابع اعتنا داشته باشند. این موضوعی میباشد که در آن منابع تخصصی و دارای اعتبار اساسی می باشند. با این اکنون، گوگل این که منتور سئو مشهد از لینک و پیوند های فرنگی وب سایت بعنوان فاکتور درجه بندی به کارگیری می نماید را رد نموده است.
لیست های شماره گذاری گردیده : لیست های شماره گذاری گردیده می توانند محتوای شمارا برای خواننده‌گان خلاصه نماید و منجر تولید فضای از صمیم قلب تری شوند. گوگل احتمالا موافق این زمینه میباشد و محتوای شماره گذاری گردیده را ترجیح می دهد.
 
حق تقدم شیت در نقشه وبسایت : حق تقدم یک شیت ممکن میباشد از روش فایلxml مرتبه بندی را زیر اثر قرار دهد.
پیوند های فرنگی بیشتراز حد : مدارک بدست آمده از جايگاه بندی چگونگی حاکی از این میباشد که: “برخی از صفحه های لینک و پیوند های بسیار متعددی دارا‌هستند، تا حدی که برگه را غیر قابل درک کرده و از محتوای اساسی گم راه میشوند.” در کارداران درجه بندی گوگل داشتن تعداد متعددی لینک و پیوند فرنگی ممکن میباشد یک استدلال منفی محسوب گردد.
فاکتور UX از سایر کلمه و واژه های کلیدی برای مرتبه ی شیت : چنانچه کاغذ ای در یکسری کلید کلمه ی فرعی درجه بگیرد، احتمالا نشانگر چگونگی داخلی آن برای گوگل میباشد. در واقعیت گزارش اخیر ” How Search Works ” گوگل می‌گوید: ”ما در ادامه وب سایت هایی هستیم که بنظر می‌رسد کاربرانش در در یک‌سری کلمه و واژه کلیدی شبیه و مرتبط از آن استعمال می نمایند.”
سن شیت : اگرچه گوگل محتوای نو را ترجیح میدهد، کاغذ سابق که به صورت آراسته آپ دیت میشود ممکن میباشد از یک کاغذ جدیدتر پیشی بگیرد.
پیاده سازی مخاطب پسند : مجددا با استناد به مدرک دستور کار های سئو کار خوب مشهد چگونگی گوگل: “صفحه آرایی در بالاترین سطح چگونگی منجر می گردد محتوای مهم بلافاصلهً قابل رویت باشد.” پیاده سازی رابط کاربری یا این که UI design استفاده کننده پسند و معمولی از مهم‌ترین عامل ها مرتبه بندی گوگل می‌باشند.
دامنه های پارک گردیده : به روزرسانی گوگل در دسامبر سال ۲۰۱۱، ترازو بازدید از دامنه های پارک گردیده را کاهش بخشید. محتوای اثرگذار : همان طور که خواننده ی Backlinko، جارد کاریز اشاره نمود : گوگل قادر است در میان محتوای “کیفیت خوب” و “اثر گذار” با محتواهای کیفیت عالی زیر تفاوت قائل خواهد شد .