بعد از اینکه محتواهایمان را نظارت کردیم آغاز به مجموعه بندی آن‌ها میکنیم سئو کار خوب مشهد و تصمیم می‌گیریم که برای هریک بایستی چه کاری صورت پذیرد. برای بروزرسانی محتواهایمان پنج استراتژی مهم میتوانیم درنظر بگیریم:
 
      ۱- بهبود ساختار محتوا
 
ممکن میباشد بعضی مقاله‌ها، محتوای بهتر و مفیدی داشته باشند البته اشکالات نگارشی و ویرایشی دارا هستند. برای استارت خوب میباشد این مقاله ها را به دست یک ویراستار بسپارید تا آنان‌را دستکاری نماید. ضمن این یک محتوای بهتر می بایست ساختار منسجمی داشته باشد. تیترها به نیکی چیده گردیده باشند و از متفرق گویی کلاس خصوصی سئو مشهد اجتناب نماید. رشته ذکر و لحن صحبت هم بایستی به صورتی باشد که بتواند با کاربر رابطه برقرار نماید.
 
      ۲- بهبود سئوی محتوا
 
بعضی محتواها ممکن میباشد از نگاه رعایت اصول بهینه سازی ضعیف باشند. تک تک عنوان ها، url ها، لغت ها کلیدی، توضیحات متا، alt تصاویر و دیگر فاکتورهای سئوی محتوا بایستی به اعتنا سنجیده شود وپس از آن با لینک و پیوند دهی داخلی به ارتقاء جايگاه هر برگه یاری کنیم.
 
      ۳- بهبود چگونگی محتوا
 
برای بهبود چگونگی یک محتوا شغل های مختلفی خواهیم توانست جاری ساختن دهیم. ممکن میباشد تصمیم بگیریم که اطلاعاتی را به آن اضافه کنیم که برای مخاطب اثرگذار میباشد. ممکن میباشد در نوشته ی علمی خویش آماری را منتشر کرده باشیم که دیرین گردیده است و نیاز باشد داده های عددی و ارقام آن آپ تو دیت خواهد شد. پژوهش ها نو، تغییر و تحول ضوابط و یا این که اضافه شدن ضوابط تازه، رویدادهای تازه و موردها شبیه می‌توانند به شما در افزودن داده ها گران بها به مقاله ها دیرین امداد نمایند. به علاوه میتوانید با افزودن کلیپ، عکس یا این که پادکست به نوشته‌ی‌علمی خویش آن را بی نیاز خیس فرمائید و بازدید آن را ارتقاء دهید.
 
      ۴- گشوده تکثیر محتوا
 
در‌صورتی‌که آحاد اپلیکیشن های آورده شده برای بروز رسانی محتوا را اعمال داده اید و محتوای شما از چگونگی و ساختار نیکی منتفع باشد پس مجال آن رسیده که آن را به صورت بهتری در معرض روئت کرد مخاطبانتان قرار دهید. بازنشر محتوا بدین مفهوم میباشد که محتوای آپ دیت گردیده خویش را در شبکه های عمومی در اختیار بگذاریم و با این فعالیت پیوند متعددی را برای وب سایت خویش جذب کنیم.
 
      ۵- حذف محتوا
 
عموما پیشنهاد می شود محتواهای دیرین خویش را حذف نکنید چون هر ورقه در گوگل مقام خاصی دارااست که با حذف کردن آن آحاد جايگاه و امتیاز آن از میان می رود. ضمن این حذف یک محتوا منجر می‌گردد ورودی تک تک بک لینک و پیوند هایی که آن محتوا دارااست نیز بسته گردد. پیوند های بسته یا این که وخیم تاثیری منفی روی وب سایت ما دارا هستند پس در هنگام حذف یک محتوا توجه نمائید که لینک و پیوند های داخلی و فرنگی آن را نیز حذف فرمایید.
 
حذف محتواهای سابق در دو وضعیت مشکلی برای تارنما ساخت نمی نماید:
 
آن کاغذ هیچ ترافیکی نداشته باشد و درجه آن صفر باشد
مسیر تجارت شما تغییر تحول یافته باشد.
در هر شکل در صورتی محتوای شما قیمت خویش را از دست داده باشد منتور سئو مشهد یا این که با تغییراتی که در سیاست تجارت خویش داشته اید دیگر آن محتوا برای تارنما تان سعی ندارد پس عالی میباشد آن را حذف فرمایید. البته به حافظه داشته باشید که وسعت متعددی از محتوای وب سایت را به یکباره حذف نکنید.