سئوی وردپرس را به صدق در کمتر از ۱۰ دقیقه فعال سازی می‌نماید. ارزیابی پرجزئیات و دقیقی از خوانایی و محتوا ارائه میدهد تا به شما یاری دهد که صفحه ها تارنما خویش را seo نمائید. دارنده تیتر دوره سئو مشهد و توضیحات متای هوشمند میباشد که قادر است به صورت اتومات بهینه سازی اجرا دهد و یا این که از برچسب‌های سئوی هوشمند به کار گیری نماید.

دارنده تحلیلگر محتوای سئو میباشد که به شما امداد می‌نماید تا صفحه های خویش را برای لغت ها کلیدی نامحدودی باصرفه نمایید.
دارنده تارنما‌مپ‌های XML توسعه یافته‌ای میباشد که می توانند درجه‌ی سئوی وبسایت شما‌را بهبود ببخشند.
امکان تشخیص ارور ۴۰۴ دارااست و میتواند ریدایرکت‌های صحیحی ایفا دهد تا جايگاه‌ی سئوی خویش را از دست ندهید.
بضاعت آنالیز هدرهای برگه یا این که پست‌های تارنما شمارا داراست که می تواند در سئو وب سایت تاثیرگذار باشد.
SEOPress
SEOPress یک افزونه بدون پول با خصوصیت‌های پرمیوم برای وردپرس میباشد که حتی‌د‌ر ورژن‌ی بدون پول آن هم هیچ تبلیغاتی نیست. سئوپرس، یک افزونه معمولی، سریع و کار کشته میباشد که به شما اذن میدهد تمامی‌ی عنوان ها و توضیحات متا در پست‌ها یا این که صفحه ها وب سایت خویش را کلاس خصوصی سئو مشهد رئیس نمائید. با به کارگیری از این پلاگین می توانید وب سایت مپ‌های XML و HTML ساخت فرمایید، بازدیدکنندگان خویش را با Google Analytics (با توان سازش با RGPD) تجزیه و چک نمایید و تگ‌ها (Open Graph و Twitter Cardها) را برای اشتراک‌گذاری محتوای خویش در کانال‌های اجتماعی باصرفه نمایید.
ورژن‌ی بدون پول این افزونه هم توان تجزیه و محاسبه محتوا را مهیا می‌نماید تا به ادمین‌ها یاری دهد که محتوای بهتری در پست‌های خویش بنویسند. بسط دهندگان نیز می توانند از بیشتراز ۷۵ هوک برای فعال‌سازی پلاگین به صورت دلخواه خویش به کارگیری نمایند. ورژن‌ی پرمیوم این پلاگین، دارنده قابلیت و امکان‌های بیشتری میباشد و یکسری خصوصیت توسعه یافته هم در دست داراست که بعضا از آنها مشتمل بر مورد ها پایین می گردند:
سئوی لوکال بیزینس
Breadcrumbهای سئو گردیده برای seo
سئو WooCommerce و Easy Digital Downloads
وبسایت مپ‌های کلیپ و Google News XML
نگهبانی از گونه های داده‌های ساختاریافته‌ی گوگل اعم از فرآورده، نوشته‌علمی، روی داد، استخراج‌وکار محلی، رسیدگی، سوال های متداول، زمان آموزشی و کلیپ
ترکیب با Google Page Speed v5 برای نظارت سریع چگونگی صفحه ها وبسایت شما
ریدایرکت و مانیتورینگ ارور ۴۰۴
ارائه داده های عددی Google Analytics در پیشخوان وردپرس
خصوصیت‌های شاخص SEOPress
سوای تبلیغات
به شما اذن می دهد Google Analytics را در پهنا یک‌سری ثانیه به وبسایت خویش اضافه نمائید. همینطور، می توانید دسترسی یوزرها به آن را تهیه فرمائید.
سئو Framework
پلاگین بهینه سازی Framework برای عده ای که می خواهند یک افزونه سئوی سریع و مدل برای وردپرس فارغ از هیچ تبلیغاتی داشته باشند، یک مورد کاربردی بسیار بهتر میباشد. این افزونه، با حذف خصوصیت‌های غیرضروری، بیشتر روی امداد به کاربرانی تمرکز دارااست که نگران بالا نگه داشتن سرعت وب سایت خویش می باشند و دوست دارا‌هستند که مجال معدود‌تری را هم صرف بازرسی‌ی نوشته‌ی علمی‌های حیران کننده‌ی seo نمایند. بهینه سازی Framework معمولا تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین جایگزین‌ها برای Yoast سئو سئو کار خوب مشهد در حیث گرفته می‌گردد. این دستور رابطه متعددی با ماهیت بصری جايگاه بندی سئو و آیتم‌های انعطاف پذیرتر برای غرض قرار دادن عبارات کلیدی دارااست. درین افزونه، پیکربندی سئوی پست توسط‌ی تعدادی قسمت متعدد در دست گرفتن میشوند. در یکی‌از این قسمت‌ها، یک شاخص رنگی وجود دارااست تا دقیقا آرم دهد که چقدر به مهیا سازی پست خویش برای موتورهای جست‌وجو مجاورت میباشید.