x تبلیغات
سئو سایت

بهینه سازی لندینگ پیج برای تبلیغات گوگل

در شرایطی که بعد از راه اندازی تارنما خویش و همت برای تبلیغات تولیدات و خدماتتان به‌این فیض رسیده‌اید که مشتریان پای خویش را از ورقه فرود یا این که لندینگ پیج بالاتر نمی‌گذارند، احتمالا وقت آن میباشد که درباره کاغذ فرود خویش تجدید حیث فرمایید.
 
تجربیات لندینگ پیج به چگونگی تجربیات‌ استفاده کننده در اینترنت‌وب سایت کلاس حضوری سئو مشهد شما اشاره دارااست. هر چه مشتری ریلکس‌خیس رویکرد خویش را به سبد خرید پیدا نماید احتمال اینکه خرید را کامل شدن نماید بیشتر خواهد بود.
 
ضمن این‌ها نباید از اثر لندینگ پیج در تبلیغات گوگل غافل شد! تجارب یک ورقه فرود بر سکو اطلاع رسانی تبلیغاتی، امتیاز چگونگی و هزینه کلی تبلیغات تأثیر میگذارد.
 
در‌حالتی که این شیت طوری پیاده سازی گردد که اکثر کاربرانی که از روش تبلیغات گوگل به سمت آن هدایت میشوند، سوای خرید آن را شکاف نمایند، متاسفانه گوگل رغبتی برای ادامه اکران تبلیغات شما نخواهد داشت.
 
درپی این مقاله با ما یاروهمدم باشید تا راهکارهایی برای با صرفه‌سازی لندینگ پیج و اثربخشی تبلیغات گوگل بیاموزیم.
خواسته از لندینگ پیج چیست؟
مراد از لندینگ پیج (Landing Page) یا این که شیت فرود در بازاریابی دیجیتال، یک ورقه اینترنت به طور کامل جدا میباشد که مخصوصا برای یک کمپین بازاریابی یا این که تبلیغاتی خاص ساخت میگردد. جایی که بازدیدکنندگان به محض کلیک روی پیوندی در متن یک پست الکترونیک یا این که تبلیغات گوگل، بینگ، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر یا این که هرجای دیگر در فضای اینترنت، در آن« فرود» می آیند.
 
لندینگ‌ پیج‌ها برخلاف صفحه ها اینترنت که هدف ها زیادی را دنبال می‌نمایند، با یک تمرکز واحد پیاده سازی میشوند و آن فراخوانی برای مبادرت (یا این که به اختصار CTA) میباشد. در واقع همین تمرکز میباشد که صفحه ها فرود را به شایسته ترین مورد برای ارتقا نرخ تبدیل کمپین‌های بازاریابی و کاهش هزینه ساخت سرنخ یا این که فروش تبدیل می‌نماید.
 
شیت فرود در واقع دنباله وعده‌ای میباشد که در متن تبلیغات خویش به استفاده کننده داده‌اید و به جرئت می‌اقتدار اعلام‌کرد کلید تبدیل ترافیک تبلیغات گوگل محسوب میشوند.
خصوصیت‌های لندینگ پیج در تبلیغات گوگل
با رعایت خصوصیت‌های ورقه فرود، تبلیغات گوگل به مراتب تاثیرگذارتر خواهد بود. غرض این میباشد که یوزرها به محتوایی که در پی آن آمده‌اند دست پیدا نمایند و از مخاطب به مشتری تبدیل شوند.
1- سوای فوت وقت توصیه را به استفاده کننده ارائه می دهند
مشتری به دلیلی روی تبلیغ شما کلیک نموده است. بدین ترتیب فریب وی با ارائه محتوایی غیر از آنچه وعده داده‌اید، خاطره خیر و خوبی از عکس العمل اولیه با مارک شما در ذهن وی نمی‌سازد. دوره خصوصی سئو مشهد پس برای تاثیرگذاری بیشتر لندینگ پیج در تبلیغات گوگل پرگویی درباره‌ی تاریخچه مارک خویش را کنار بگذارید و بدون واسطه راز اصل مقاله بروید.
 
2- ارتفاع لندینگ پیج در تبلیغات گوگل نباید ترسناک به‌حیث برسند
بپذیرید که صفحه ها وقتگیر برای بازدیدکنندگان دلهره‌آور میباشد و منجر می شود به عبارتی آغاز از نه توصیه تبلیغاتی شما بگذرند. در صورتی نمی‌توانید پیج خویش را کوتاه‌خیس نمائید، آن را به چندین مرحله تقسیم فرمائید و بگذارید استفاده کننده دقیقا ببیند در کدام قسمت قراردارد.
 
3- یک لندینگ پیچ بهتر کاربر خاص دارااست
با تقسیم‌بندی مقر مشتریان و ساخت و ساز کمپین‌های سفارشی میتوانید بعضا مشتریان سئو کار خوب مشهد خاص را گزینه غرض قرار دهید. در حالتی که مقر مشتریان شما به سمت پیشنهادات خاصی مثل کتاب‌های الکترونیکی یا این که تخفیفات ویژه کشیده میشود، در ورقه فرود خویش محلی برای تقسیم‌بندی این اشخاص در لحاظ بگیرید و آنها را به سمت متاع یا این که سرویس ها گزینه عشق و علاقه‌شان هدایت فرمائید.
 

ریسک ثبت تبلیغات در گوگل با دامین دات آی آر

 

 
دیگر محدودیت های گوگل برای ایرانیان
از سایر نکاتی که درین نصیب مایحتاج به توضیح میباشد، اشاره بدین نکته دوره خصوصی سئو مشهد میباشد که خلال نرم افزار گوگل اپلیکیشن‌هایی دیگری نیز وجود دارااست که سرویس ها خویش را برای یوزرها اهل ایران محصور کرده‌اند. برای مثال این اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها می‌قدرت به وبسایت الکسا اشاره نمود. این وب سایت نیز سازه به دلایلی که برای خویش داراست ارائه بعضا از سرویس ها خویش را برای یوزرها اهل ایران محصور نموده است. اینک برای کنسل این محدودیت‌ها نمی‌قدرت مبادرت خاصی ایفا بخشید. صرفا می‌اقتدار امیدوار بود تا در سال‌های آجل این محدودیت‌های علیه یوزرها اهل ایران انجام نشوند‌. با وجود موقعیت توضیح داده گردیده به دلیل تبلیغ عالی میباشد دامنه انتخابی خویش را تغییر‌و تحول دهید. به‌تیتر نمونه یکی‌از طرز‌های تبلیغ استحصال‌وکارها در فضای گوگل به کار گیری از دامنه‌های دربین‌المللی میباشد‌. کاربرانی که حصول‌وکار آنلاین دارا هستند با فایده‌گیری از دامنه‌های فی مابین‌المللی به‌سادگی می توانند استحصال‌وکارهای آنلاین خویش را تبلیغ نمایند.
 
 
 
به طبع بخوانید: آیا تبلیغات گوگل بر seo وبسایت تاثیر می‌گذارد؟
 
 
 
 
دامنه در میان‌المللی برای تبلیغ در گوگل
دامنه‌های دربین‌المللی پسوند‌های مختلفی دارا هستند. مشهورترین آنان com میباشد. جدای از پسوند آورده شده مفاد دیگری هم وجود داراست به عنوان مثال آن ها می‌اقتدار به Net , Co, Info و... اشاره نمود. به دلیل قابلیت و امکان‌پذیر شدن تبلیغ در گوگل می توانید به مکان به کارگیری از پسوند آی آر از پسوند‌های دیگری که جان دار می‌باشند و محدودیت استعمال ندارند، به کارگیری فرمایید. بین مفاد بیان شده دامنه دات کام به جهت برتری نسبت به بقیه پسوندهای جان دار بیشتر پیشنهاد می گردد.
 
خرید پسوند بسیار بی آلایش میباشد. بدین مراد فقط کافی میباشد که به وب سایت‌هایی که در مسئله فروش پسوند یا این که به عبارتی دامنه عمل دارا هستند مراجعه کرده و پسوند موردنظر خویش را خریداری نمائید. ناگفته نماند که در بعضی مورد ها قابلیت اخذ اسم دامنه‌ای که دارید با پسوند com نیز برای یوزرها مهیا میباشد. به‌این مضمون‌ که در شکل نیاز می توانید یک دامنه که از گذشته تصویب گردیده است را گزینش فرمایید و با صاحب و مالک آن رابطه گیرید. بعد از برقراری رابطه جابجایی از صاحب و مالک به شما به‌سادگی قابلیت‌پذیر میباشد.
 
گردآوری بندی تبلیغات گوگل با دامنه .ir
به‌تیتر صحبت آخری بایستی اعلام کرد درین نوشته‌علمی به توضیح بیشتر مدرس سئو مشهد راجع‌به تبلیغات گوگل برای تارنما با دامنه دات آی آر پرداختیم. دانستید که گوگل برای یوزرها اهل ایران محدودیت‌های خاصی را در حیث گرفته میباشد که سبب ساز گردیده تا قابلیت منفعت‌مندی از آحاد تجهیزات آن برای یوزرها اهل ایران وجود نداشته باشد. برای مثال این محدودیت‌ها می‌قدرت به‌این گزینه اشاره نمود که تا سال ۱۳۹۹ قابلیت و امکان تبلیغ در گوگل با دامنه دات آی آر برای یوزرها اهل ایران مهیا بوده میباشد، البته متأسفانه اکنون این قابلیت نیست. به مکان آن یوزرها می بایست از دامنه‌های دربین‌المللی که مو جود میباشد به کار گیری نمایند.
 

وبسایت ریسپانسیو بسازید| سئو تکنیکال

 

 
از سال ۲۰۱۷، گوگل جستجوهای موبایلی را در حیث گرفته و پیاده سازی ریسپانسیو را تحت عنوان یک دلیل جايگاه‌بندی در لحاظ گرفته میباشد؛ به این ترتیب، سایت شما می بایست گوشی کلاس خصوصی سئو مشهد پسند باشد و بدین مراد seo خواهد شد.
 
در غیر این شکل، گوگل تارنما شمارا بی‌چگونگی قلمداد می‌نماید.
 
برای این شغل، یک تست جاری ساختن دهید و رسیدگی فرمائید که کاغذ اساسی شما تا چه حد برای گوشی مطلوب میباشد. برخی از خطاهایی که میتوانید از گزارش اخذ نمائید عبارتند از:
 
فونت‌ها خیلی ریز میباشند و می بایست به فولدر CSS خویش برگردید و مجدد فونت‌ها را تهیه و تنظیم نمائید.
متا تگ ویوپورت ندارید. برا رفع این نقص‌، می بایست این خط را در برگه خویش قرار دهید تا تارنما شما بتواند به دستگاه استفاده کننده جواب دهد:
 
 
شما می توانید سایت خویش را از روش تلفن همراه فردی خویش پیمایش نمائید و پژوهش فرمائید که آیا ارکان ناقص و تصاویر دارنده رزولوشن ذیل در وب سایت وجود داراست یا این که نه.
 
 
 
از تولید ریدایرکت‌های ۳۰۱ زنجیره‌ای بپرهیزید
ریدایرکت زنجیره ای ۳۰۱ برای seo تکنیکال تارنما بهتر نیستند و در هر مرحله از زنجیره، لینک و پیوند ارزشش را از دست می‌دهید.
 
ریدایرکت‌ها برای رفع اشتباهات محتوای تکراری و حذف محتوای کهن سئو کار خوب مشهد از ایندکس شدن خوب می باشند، به همین برهان از ریدایرکت‌ها زیاد به کارگیری میگردد.
 
البته بایستی بدانید نباید زنجیره‌ای از ریدایرکت‌ها ساخت‌و‌ساز فرمائید؛ چون گوگل پیشنهاد می‌نماید این شغل را نکنید و به احتمال زیاد به شیت مقصود شما با جاری ساختن این شغل سکو کمتری میدهند. برای رفع این نقص‌، ریدایرکت‌های خویش را دستکاری فرمایید. از جمله، به مکان تبعیت از این سر مشق،:
 
URL 1 —-> URL 2 —> Target URL
 
چیزی مشابه به‌این را دنبال نمائید:
 
URL 1 —-> Target URL
 
URL 2 —-> Target URL
 
شما میتوانید از قابل انعطاف‌افزاری مانند Screaming Frog Spider سئو استعمال نمایید تا زنجیره‌های ریدایرکت خویش را شناسایی کرده و فورا آن‌ها را حذف و یا این که دستکاری فرمایید.
 

اصطلاح رایج سئو

همگی ما با اصطلاحات بهینه سازی تا حدی شناخت داریم  و در قوانینی هستیم که بیان کننده در هم اکنون یادگیری زبانی دیگر هستیم. برای یاری به شما به خواسته احاطه بر همگی لغت ها، ما اصطلاحات seo را آموزش سئو مشهد بصورت مناطق متعدد و  با تعاریف و پیوند‌های اثرگذار برای شما گردآوری  کردیم. ممکنه این ورقه یه مرجع خیلی بهتر برای مدام شما باقی بماند و توصیه می کنیم که‌این پیج رو ذخیره داشته باشید.
 
1- Black Hat سئو: طریق‌های با صرفه‌سازی موتور کاوش که با راهکارهای چگونگی گوگل در ناهم خوانی میباشد.
 
2- Crawling یا این که خزیدن: فرایندی که در آن ربات های موتورهای کاوش صفحه ها اینترنت را کشف می‌نمایند.
 
3- De- indexed  یا این که شاخص‌گذاری دوباره: ارجاع به برگه یا این که گروهی از صفحه های که از شاخص گوگل حذف گردیده‌اند.
 
4- Featured Snippets: قسمت‌های جواب نپخته که در بالای SERPها برای پرس ‌و جوهای خاص اکران داده میشوند.
 
5- Google My Business listing: یک لیست مجانی جانور برای بیزنس‌های محلی
 
6- Image carousels: نتیجه ها تصویر در بعضا از SERPها که از چپ به راست نوشته می گردند.
 
7- Indexing: تروتمیز‌سازی و سازماندهی محتوای یافت گردیده که ربات های گوگل به آن دست پیدا کرده اند.
 
8- KPI: یک "شاخص کلیدی سعی" در واقع مقدار قابل‌اندازه‌گیری میباشد که آرم می دهد یک شغل تا چه اندازه به مقصود موردنظر دست یافته میباشد. kpi seo یکی‌از شغل های مهمی میباشد که برای به فیض وصال در استراتژی seo خویش به آن نیاز دارید.
 
9- Local pack: یک بسته که معمولا سه لیست محلی تجاری داراست که برای جستجوهای با محتوای محلی مثل "ردوبدل روغن مجاورت اینجانب" اکران داده می‌گردد.
 
10- Organic: قرار گیری وب سایت در سکو های حاصل کاوش که‌این مرتبه ها ارتباطی با تبلیغات کلیکی ندارد.
 
11- People Also Ask boxes: یک قسمت در برخی از خصوصیت‌های منتور سئو مشهد SERP که یک لیست از سوال ها مرتبط با پرس و جو و جواب‌های انها میباشد.
 
12- Query: کلمه ها تایپ گردیده در قسمت کاوش.
 
13- Ranking: نتیجه ها تر و تمیز گردیده کاوش  query.
 
14- موتور کاوش: به گویش بی آلایش موتورهای کاوش به نرم‌افزار هایی اطلاق می شود که داده ها لازم یوزرها خویش را از مقر داده خویش اخذ نموده و در دست آنان قرار می دهند. نمونه‌ها: گوگل، بینگ و یاهو.
 
15- search engine results page) SERP): به عبارتی "برگه نتیجه ها موتور کاوش"-صفحاتی که پس از جاری ساختن کاوش میبینید.
16- Traffic: تعداد بازدیدهای یک سایت.
 
17- URL Uniform Resource Locators:  حالت‌ها یا این که نشانی‌های نصیب‌هایی از محتوای روی اینترنت میباشند.
 
18- Webmaster guidelines : راهکارهای منتشر گردیده به وسیله موتورهای کاوش مثل گوگل و بینگ برای مقصود امداد به مالکان وبسایت به مراد ساخت‌و‌ساز محتوایی در سود جستجوها چشم شوند.
 
19- White hat بهینه سازی: نحوه‌های با صرفه‌سازی موتور کاوش که در تطبیق با راهکارهای چگونگی گوگل می‌باشند.
 
20- ارورهای محرمانه 4xx: یک‌سری از ارورهای تارنما که علامت دهنده این میباشد که درخواست برگه با غلط روبرو گردیده است.
 
21- ارورهای محرمانه 5xx: چند از ارورهای وبسایت که علامت دهنده این میباشد که سرور نمی‌تواند درخواست را اعمال دهد.
 
22- Advanced search operators : کاراکترهای خاص و دستوراتی که میتوانید در نصیب کاوش تایپ فرمائید تا موتورهای جستجومعنی درخواست شمارا خوب متوجه شوند نماید.
 
23- Backlinks: بک لینک و پیوند یا این که "پیوند‌های ورودی " لینک و پیوند‌هایی از سایر اینترنت‌تارنما‌ها میباشند که به سایت شما اشاره می‌نمایند.
 
24- Crawlers: که به آنان "خزندگان" یا این که "عنکبوت‌ها" نیز خاطرنشان کرد می شود، اینها ربات هایی می‌باشند که در وب پیرو محتوا می گردند.
25- Caching: یک ورژن ذخیره گردیده از شیت اینترنت شما
 
26- Engagement: اطلاعاتی که نشانه میدهد به چه شکل جستجوها با تارنما شما از نتیجه ها کاوش رابطه دارا‌هستند.
 
27- Google Quality Guidelines: یک‌سری راهکارهای منتشر گردیده از تاکتیک های گوگل که‌این فعالیت از طرف گوگل غیر قانونی شناخته می گردد.
 
28- Google Search Console: یک نرم‌افزار بدون پول ارائه گردیده بوسیله گوگل که به مالکین وبسایت اذن میدهد نسبت به فرآیند کاوش در وبسایت پژوهش داشته باشند.
 
29- HTML: Hypertext markup language لهجه مصرف شده برای ساخت‌و‌ساز صفحه های اینترنت میباشد.
 
30- Index Coverage report: یک گزارش در کنسول جستجوی گوگل که به شما موقعیت ایندکس شدن صفحه ها اینترنت را در حاصل کاوش علامت میدهد.
 
31- Index : یک خزانه اطلاعاتی گران قدر میباشد که به وسیله کلاس خصوصی سئو مشهد ربات های گوگل کشف شد‌ه‌است و به جستجوگران نمایش داده می شود.
 
32- Internal links: لینک و پیوند هایی که درون تارنما شما و از صفحه ها وب سایت شما به یکدیگر داده می‌گردد.
 
33- JavaScript: لهجه اپلیکیشن‌نویسی که موادسازنده پویا را به صفحه های استاتیک اینترنت اضافه می‌نماید.
 

باکس کلمه کلیدی در رنک مث و یوست چطور کار می‌کنه؟

این ساختار کد چند از فاکتورهای بهینه سازی محتوارو به طور خیلی تازه کار و سطحی بررسی می‌کنه و در‌صورتی‌که شما اون فاکتورهارو رعایت نمائید نمره یا این که امتیازی به شما می‌ده و چنانچه از دست‌تون در رفته باشند یا این که رعایت نکرده باشید امتیاز رو از شما سلب میکنه. برای مثال در‌ منتور سئو مشهد صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی توی تایتل یا این که ابتداش بود امتیازی به شما می‌ده و چنانچه خلا نمره منفی براتون اکانت میشه، این ساختار تحلیل توی هر دو پلاگین رنک مث و وردپرس وجود داره، رنک مث این امتیاز رو در پوسته نمره‌ای از ۰ تا ۱۰۰ به شما می‌ده و یوست هم بر پایه ی عملکردتون یک کدام از لامپ های سبز، زرد رنگ یا این که قرمز‌رنگ رو به شما نشون می‌ده.

 
اکنون فاجعه این امکان اینه که به عنوان مثال یک سئوکار به اینجانب می‌گه اینجانب تموم شغل های seo محتوا رو اجرا دادم ولی سود‌ای نگرفتم اینجانب هنگامی برگه شو گشوده می‌کنم تا رسیدگی کنم می بینم که حتی یک کلیپ معمولی هم توی صفخش نگذاشته! هنگامی میگم چرا seo محتوا رو به طور بی نقص اعمال ندادی؟ پاسخ میدن که خب لامپ یوست سبزه پس یعنی عمل دیگه ای ما یحتاج وجود ندارد اجرا بدم!
 
این کلام شاید از یک بهینه سازی کارآماتور قابل قبول باشه ولی زمانی کسی ادعای بهینه سازی فعالیت بودن داره و یادگرفتن‌های ماهر چشم به هیچ عنوان نباید اینگونه حرفی بزنه زیرا اصولی و علمی وجود ندارد!
 
بهره نمره گذاره رنک مث و یوست چیه؟
یادتون نره که نمره ۱۰۰ رنک مث یا این که لامپ سبز یوست نشونه صد از صد بودن بهینه سازی محتوا شما وجود ندارد و نمره‌های این دو تا پلاگین چند نظارت سطحی و مبتدی و تازه کار از بهینه سازی محتوا می‌باشند که در‌صورتی‌که نمره خیر درشون بگیرید یعنی قطره‌ای از اقیانوس بهینه سازی محتوا رو آموزش سئو مشهد اعمال دادید.
 
کانسپت واژه کلیدی، رمز کلیدی گم گردیده بهینه سازی محتوا در یوست و رنک مث!
قسمت بزرگی از بهینه سازی محتوا مفهومی به اسم کانسپت واژه و کلمه کلیدی هستش که رنک مث و یوست به هیچ وجه اقتدار تشخیص و نظارت اونو ندارن زیرا برای تشخیص کانسپت واژه و کلمه کلیدی نیاز به هوش و چک ذهن میباشد. چنانچه نمیدونید کانسپت واژه کلیدی چی می‌باشد بهتون سفارش می‌کنم ویدئو ذیل رو ببنین:
 
 
اما بهتره بدونید که توی وبسایت‌های غیر وردپرسی هم ما از دولوپر تارنما میخوایم که ابزاری برامون صحیح کنه که بتونیم به امداد اون ریلکس‌خیس کارهایی مثل دستکاری تایتل و متا دسکریپشن و یا این که حتی کنونیکال زدن رو ایفا بدیم.
 
پیش از تحقیق طریق های seo سرعت در وب سایت های وردپرسی از شما دعوت می‌کنیم به نوشته ی علمی بهینه سازی وبسایت انگلیسی هم راز بزنید.
 
سئو سرعت در وبسایت‌های وردپرسی
سرعت توی بهینه سازی بیشتر از چیزی که میپندارید مهمه. دو تا پلاگین رنک مث و یوست اساسا برای خیلی از امور مثل اسکیما، ریدایرکت، تارنما مپ و یا این که حتی AMP به ما یاری می‌نمایند ولی برای seo سرعت امکان خاصی ندارن و اینجای عمل می بایست به سراغ پلاگین ها بریم.
 
نخستین از تمامی بایستی بدونید که چیزی تحت عنوان شایسته ترین پلاگین seo سرعت در وردپرس وجود نداره! برای یافت کردن پلاگین مطلوب seo سرعت می بایست فاکتورهای مختلفی رو مثل هاست، پوسته، بقیه پلاگین های نصب گردیده و …  تحقیق نمایید تا بتونید شایسته ترین پلاگین مطلوب وبسایت خودتونو پیدا نمایید. ممکنه یک پلاگین برای سئو سرعت یکی پروژه‌هاتون یخبندان کنه ولی توی یک پروژه دیگه مفتضح به توشه بیاره!
 
پلاگین‌های پیشنهادی سرعت ودرپرس
بازم بگم که هیچ پلاگین بهترینی برای بهبود سرعت وردپرس سئو کار خوب مشهد وجود نداره ولی پلاگین‌هایی که به دنبال بهتون معرفی می‌کنم توی اکثر پروژه ها به اینجانب پاسخ مثبت دادن البته شما می بایست هرکدومو با احتیاط آزمایش نمائید تا مطلوب‌ترین پلاگین با وبسایت تون رو پیدا فرمائید.
 
Autoptimize
WP Rocket
LiteSpeed Cache
Lazy Load
Fastest Cache
 

 

چند تکنیک برای افزایش ترافیک ارگانیک که باید بدانید!

ترافیک ارگانیک حکم اکسیژن وب سایت شما‌را داراست. ابدا بیایید به این شکل به مورد نگاه کنیم که آحاد زحمات و کوشش ها و هزینه هایی که برای تارنما خویش می‌کنید، کلیه و همگی تنها برای مدرس سئو مشهد ارتقا ترافیک ارگانیک و چشم شدن هرچه بیشتر صفحه ها متعدد سایتتان میباشد.

 
بالاخره هر چی هم نباشد، شما وب سایت را با استدلال مشخصی تولید نموده اید و چهت نیل به آن غرض، می بایست یوزرها متعددی وارد تارنما شما شوند؛ داده های عددی آرم می‌دهد که حداکثر 10 درصد از کاربرانی که وارد تارنما شما میشوند، به خرید از آن می رسند. این خرید قادر است خرید یک متاع باشد، یک زمان آموزشی، درخواست سرویس ها خاص و یا این که نام نویسی در سمینار.
 
پس هر چه تعداد اشخاصی که وارد وب سایت شوند، بیشتر باشد، درصد فروش شما هم فراتر می رود؛ به این شکل شد که ما در ویکی دمی تصمیم گرفتیم نوشته‌علمی “تکنیک های ارتقاء ترافیک ارگانیک” را بنویسیم تا بتوانید بدین مقصود مجاورت و نزدیکتر گردید.
 
این زمینه را تحت عنوان seo فعالیت هم بدانید؛ یک کدام از مهم‌ترین قسمت های سرویس ها بهینه سازی وب سایت، بالا بردن نرخ ترافیک ارگانیک میباشد. حال در پی با ما هم پا باشید تا بیشتر در‌این قضیه کلام کنیم.
 
1. سوءاستفاده از صفحه های حریف که بالاترین ترافیک ارگانیک را دارا‌هستند!
پیش بینی نزنید که چه محتوایی شایسته ترین تلاش را دارااست. به طبع او‌لین رویه برای ارتقاء ترافیک ارگانیک این میباشد که بدانید بایستی چه محتوایی ایجاد نمایید دیگر؛ صحیح؟ حال پرسش منتور سئو مشهد اساسی اینجا مطرح میشود که چه‌گونه بفهمیم شایسته ترین مورد برای ساخت و ساز محتوا کدام میباشد. خب! مشابه سازی نمائید!
 
برای این فعالیت شایسته ترین منش این میباشد که رقبای خویش را چک فرمائید و ملاحظه کنید کدام کاغذ در تارنما آنان بیشترین ترافیک را از آن خویش نموده است. پس کافیست دامنه وبسایت حریف را مانند پایین در نصیب Organic Research در SemRush وارد فرمایید.
 
 
 
درحال حاضر در نصیب تب بالایی روی آیتم Pages کلیک فرمائید؛ سئو کار خوب مشهد درین نصیب یک لیست از صفحه های تارنما وارداتی به شما ارائه داده میگردد که مطابق واحد سنجش ترافیک ورودی تروتمیز شد‌ه‌است.
 
اکنون می‌توانید روی هرمورد از URL های اکران داده گردیده در لیست کلیک نمایید و ورقه را ببینید. این شیوه شایسته ترین طریق برای ایده به چنگ آوردن، ایجاد محتوای موءثر و در سود ارتقاء ترافیک ارگانیک خواهد بود.
 
مواقعی که می بایست درین شیوه به آن‌ها اعتنا نمایید:
 
درپی الگوهای کاغذ باشید
ملاحظه کنید محتوا در آن مسئله کوتاه میباشد یا این که بلند
آیا صفحه های وبلاگی بالاترینی ترافیک ارگانیک را دارا‌هستند و یا این که صفحه ها تیم عبد و بنده یا این که لندینگ ها یا این که …
از چه مدیاهایی در آن صفحه های مصرف شده میباشد؟ تصویر، فیلم، نمودار یا این که …
تعداد کلمه ها کلیدی رایج، ترافیک ارگانیک تخمینی، و تعداد  لغت ها کلیدی پرداخت به ازای کلیک (PPC)  که در کمپین‌های خویش به کارگیری می‌نمایند، بایستی پژوهش شوند
براین اساس هر کاغذ را به اعتنا تجزیه و آنالیز نمایید و در غایت هم جواب به‌این سوال های میتواند استراتژی محتوای شمارا صورت دهد. به این ترتیب می‌توانید آنچه را که پیش از اینً از آن فیض گرفته اید، ولی به روشی عالی، تکرار نمایید.
 

تولید محتوای یونیک برای بالا آوردن سایت در جستجوی گوگل

 

 
یک کدام از پرقدرت‌ترین ابزارهایی که به بالا داخل شدن وب سایت در ورقه اولیه گوگل یاری بسیار متعددی می‌نماید، ساخت و ساز محتوای یونیک میباشد. محتوای عالی و موثر برای مخاطب، کلاس حضوری سئو مشهد می تواند رضایت او‌را جلب کرده و به نوعی استفاده کننده را وام دار شما نماید. به همین استدلال پیشنهاد میگردد که قطعا بخشی به اسم وب لاگ را در وب سایت خودتان داشته باشید و نوشته ی علمی های آموزشی را در آن منتشر فرمائید.
 
 
 
این شغل سبب ساز می‌گردد که مخاطب داده ها بیشتری را از تجارت شما به دست آورده و با حوزه کاریتان آشنا گردد. ضمن این بالا آوردن نوشته ی علمی های وب لاگ در گوگل معمولا بی آلایش‌خیس از صفحه ها فروش و تولیدات میباشد که همین مسئله میتواند به استخراج اعتبار وب سایت و سریع‌خیس شدن مراحل بهینه سازی یاری متعددی بکند. برای بالا آوردن وبسایت در جستجوی گوگل با استعمال از محتوا، می توانید از سرویس ها ما در کاغذ ایجاد محتوا در اصفهان استعمال فرمایید.
 
۹- تشکیل داد بک لینک و پیوند
برای اینکه محتواهایتان به کاغذ اولیه گوگل برسند، نیاز میباشد که برای آنان بک لینک و پیوند سازی فرمایید. به عبارت عالی پروسه بالا داخل شدن وبسایت در کاغذ نخستین گوگل صرفا بستگی به کارهایی که در درون وب سایت ایفا می‌دهید ندارد و می بایست از وب سایت‌های دیگر هم برای حصول اعتبار به کارگیری فرمایید.
 
 
 
به عنوان مثال تکثیر رپورتاژ در وب سایت‌های دیگر میتواند یک روش خوب برای به دست آوردن لینک و پیوند‌های گرانبها باشد. برای این فعالیت می بایست یک کمپین بک پیوند سازی را طراحی برنامه و انجام نمائید تا به دستیابی سکو خوب یاری دهد. در حالتی‌که که‌این عمل را فارغ از طراحی برنامه و داشتن تخصص اجرا دهید، ممکن میباشد سایتتان به وسیله گوگل جریمه گردد.
 
همینطور بخوانید: رپورتاژ چیست
 
۱۰- پیوند سازی داخلی
یکی‌از دیگر از مواقعی که می تواند به بالا وارد شدن وبسایت در دوره سئو مشهد برگه نخستین گوگل در کوتاه‌ترین فرصت ممکن یاری دهد، لینک و پیوند سازی داخلی میباشد. شما می توانید در هر ورقه از تارنما خودتان، به صفحه های مرتبط لینک و پیوند دهید.
 
در‌این حالت یوزرها فرصت بیشتری را در وب سایت شما صرف خواهند کرد و ربات‌های گوگل هم شل‌خیس رابطه در میان مطالب وب سایت شما‌را پیدا می‌نمایند. ارتقا فرصت حضور مخاطب در وبسایت به معنای جالب بودن محتوای آن میباشد و همین مسئله به گوگل می‌فهماند که محتوای خیر و خوبی را ساخت کرده‌‌اید و قیمت قرار دریافت کردن در ورقه نخستین را دارید.
 
۱۱- داشتن استراتژی seo شایسته ترین خط مش برای بالا داخل شدن سریع در برگه اولیه گوگل
مطمئن‌ترین و شایسته ترین روش برای بالا وارد شدن در برگه اولیه گوگل این میباشد که استراتژی seo داشته باشید. درین استراتژی تمامی کلمه و واژه های کلیدی شما معین گردیده اند، رقبا با تمرکز متعددی نظارت می شوند و شایسته ترین شیوه‌ها چهت نیل به شیت نخستین نوشته میگردد. همینطور هنگامی که بایستی نوشته‌ی‌علمی های بلاگ شما منتشر شوند، صفحه های لندینگی که برای ارائه سرویس ها خویش به آن ها نیاز دارید و شایسته منتور سئو مشهد ترین ساختار برای وب سایت معین خواهند شد.
 
در سود مسیر شما چهت نیل به شیت اولیه گوگل به طور کامل معلوم میباشد و میتوانید به طور طراحی برنامه گردیده در‌این مسیر گام بردارید.
 

نکات سئو

 درصورتی که که سرعت وبسایت خودتان را ارتقاء داده باشید کلاس سئو مشهد و محتوای ورقه در طول کوتاهی به استفاده کننده عرضه گردد، رضایت او‌را در ادامه خواهد داشت که در غایت به ثبت جايگاه شما در شیت اولیه امداد می‌نماید. برای این عمل می توانید از سرویس ها ارتقا سرعت تارنما ما در مجموعه ما امداد بگیرید.

 
۷- شناسایی نیازهای یوزرها
مهم‌ترین نکته در بالا وارد شدن تارنما در شیت اولیه گوگل این میباشد که کلیه چیز را بر پایه ی نیازهای یوزرها خویش طرح ریزی فرمایید تا بتوانید در غایت بیشترین تعامل را با آن ها داشته باشید. بد وجود ندارد بدانید که در سال‌های اخیر رضایت استفاده کننده از یک وب سایت در مرتبه بندی آن اثر بسیار متعددی داشته میباشد. برای جلب رضایت استفاده کننده سفارش میدهیم که قطعا مورد ها تحت را در وب سایت خویش داشته باشید:
 
پیاده سازی اصولی و بهتر شیت نخستین
ارائه دسترسی به صفحه ها اصلی
پیوند سازی داخلی مطلوب
تارنما مپ آراسته و مطلوب
بهبود سرعت وبسایت
پیاده سازی سایت به معمولی‌ترین و کاربردی‌ترین صورت ممکن
پیش بینی استانداردهای پیاده سازی UI و UX در وبسایت
در دسترس قرار دادن مفاد اساسی
داشتن شیت درباره ما و تماس با ما
۸- ساخت‌و‌ساز محتوای یونیک برای بالا آوردن تارنما در جستجوی گوگل
یکی پرقدرت‌ترین ابزارهایی که به بالا داخل شدن وبسایت در برگه نخستین گوگل امداد بسیار متعددی می‌نماید، ساخت و ساز محتوای یونیک میباشد. محتوای بهتر و اثر گذار برای استفاده کننده، قادر است رضایت اورا جلب کرده و به نوعی کاربر را وام دار شما نماید. به همین عامل سفارش می گردد که به طبع بخشی به اسم وب لاگ را در وبسایت خودتان داشته باشید و نوشته ی علمی های آموزشی را در آن منتشر نمائید.
 
 
 
این فعالیت سبب ساز می‌گردد که استفاده کننده داده ها بیشتری را از بیزنس شما به دست آورده و با حوزه کاریتان آشنا گردد. خلال این بالا آوردن نوشته‌ی علمی های وب لاگ در گوگل معمولا بی آلایش‌خیس از صفحه ها فروش و تولیدها میباشد که همین مسئله میتواند به استحصال اعتبار تارنما و سریع‌خیس شدن پروسه seo امداد متعددی بکند. برای بالا آوردن وب سایت در جستجوی گوگل با استعمال از محتوا، می توانید از سرویس ها ما در کاغذ ساخت‌و‌ساز محتوا در اصفهان به کار گیری نمایید.
 
۹- تشکیل داد بک پیوند
برای اینکه محتواهایتان به ورقه نخستین گوگل برسند، نیاز میباشد که برای آن ها بک لینک و پیوند سازی فرمائید. به عبارت خوب پروسه بالا داخل شدن وب سایت در ورقه اولیه گوگل صرفا بستگی به کارهایی که در درون تارنما ایفا می‌دهید ندارد و می بایست از وبسایت‌های دیگر هم برای حصول اعتبار استعمال نمایید.
 
 
 
از جمله تکثیر رپورتاژ در وب سایت‌های دیگر میتواند یک روش خوب برای سئو کار خوب مشهد به چنگ آوردن لینک و پیوند‌های گران بها باشد. برای این فعالیت بایستی یک کمپین بک لینک و پیوند سازی را طراحی برنامه و جاری ساختن فرمایید تا به استحصال مرتبه عالی یاری دهد. در شرایطی‌که که‌این فعالیت را سوای طراحی برنامه و داشتن تخصص اجرا دهید، ممکن میباشد سایتتان به وسیله گوگل جریمه خواهد شد.
 
همینطور بخوانید: رپورتاژ چیست
 
۱۰- لینک و پیوند سازی داخلی
یک کدام از دیگر از مواقعی که میتواند به بالا وارد شدن تارنما در ورقه نخستین گوگل در کوتاه‌ترین مجال ممکن یاری دهد، پیوند سازی داخلی میباشد. شما میتوانید در هر شیت از وب سایت خودتان، به صفحه های مرتبط لینک و پیوند دهید.
 
در‌این‌حالت‌ یوزرها فرصت بیشتری را در وبسایت شما صرف خواهند کرد و ربات‌های گوگل هم شل‌خیس رابطه در میان مطالب وبسایت شمارا پیدا می‌نمایند. ارتقا مجال حضور استفاده کننده در وب سایت به معنای دیدنی بودن محتوای آن میباشد و همین زمینه به گوگل می‌فهماند که محتوای خیر و خوبی را ساخت کرده‌‌اید و بها قرار به چنگ آوردن در ورقه اولیه را دارید.
 

ابزار SE Ranking

برخلاف قابل انعطاف افزارهای رسیدگی کلمه ها کلیدی در گوگل که برای اکران داده‌ها آموزش سئو مشهد دستکم به تعدادی روز مجال نیاز دارا هستند، SE Ranking قابلیت و امکان تنظیم داده‌ها با سرعت بالا را مهیا می‌نماید. به علاوه می‌قدرت در‌این سیستم، نرم‌افزار‌ای برای اخذ اتومات درجه بندی تارنما در حین‌های منظم تشکیل داد. نکته مهم در زمینه ی این ابزار این میباشد که شما می توانید به طور به طور همزمان داده های عددی کلیه سیستم‌های Google Analytics، Google Search Console و SE Ranking را به طور یک‌جا اخذ فرمائید.

 
ابزار DYNO Mapper
DYNO Mapper صرفا تولید کننده نقشه تارنما بصری و ابزار آزمایش عبارات کلیدی در یک مجوعه میباشد. بعداز تولید یک نقشه وبسایت از تارنما شما، ردیاب عبارات کلیدی DYNO Mapper به صورت اتوماتیک کلمه ها کلیدی آیتم استعمال در مطالب تارنما شما‌را یافته و می تواند به طور جدا یا این که متصل به موتور کاوش (Google Analytics) داده ها مرتبط با پیوندهای داخلی شما، موجودی محتوا و ممیزی و آزمایش امکان دسترسی را به راحتی و در یک ابزار تماماً یک دست برآورد نماید.
 
 
 
ابزار Google Keyword Planner
پیش از اینً با ابزار کیورد پلنر گوگل آشنا گردیده بودیم. این ابزار تحت عنوان یک ابزار برآورد کننده ترافیک وبسایت، فعال سازی گردیده و به شما این قابلیت را می دهد که راجع‌به عبارات کلیدی و روندها مطالعه فرمائید.
 
در طی تنظیم محتوا، میتوانید با استعمال از Google Keyword Planner لغات یا این که کلمه ها مرتبط با وبسایت خویش و همین طور لغات متناسب با بیزنس خویش را کاوش فرمائید. بنابراین که حاصل نتیجه ها از Google Keyword Planner خلال اینکه لیستی از لغت ها کلیدی پیشنهادی به شما ارائه می دهد، مرتبه این عبارات را نیز معین می‌نماید. به عبارت دیگر، خلال سکو فعلی، با ارائه داده‌های مربوط به تعداد آموزش سئو در مشهد دفعات کاوش، گزارشی از تلاش عالی کلمه ها کلیدی در حین مجال نیز به شما نشانه خواهد اعطا کرد.
 

الگوریتم های گوگل

الگوریتم گورخر (Zebra) گوگل (2013) گورخر در واقع یک دوره سئو مشهد آپ تو دیت برای الگوریتم هسته گوگل میباشد که برای حذف دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی و قلابی تاسیس شده است. مغازه‌هایی که استاندارهای موردنیاز را ندارند و انتظارات نخستین مخاطب را برآورده نمی کنند

 
 
 
الگوریتم سارق دریایی (2014 Pirate)
سارق دریایی یکی الگوریتم‌های اصلی گوگل میباشد که در سال 2014 به‌روزرسانی شد. وظیفه الگوریتم شناسایی محتوای دزدی (یا این که به عبارتی نسخه برداری) میباشد!
 
این الگوریتم، برای پیکار با نقض ضابطه نسخه برداری‌رایت آمده میباشد و با هر نوع محتوای نسخه برداری یا این که دزدی عکس العمل می‌نماید. تمرکز اساسی این الگوریتم بیشتر روی محصول ها و محتوای غیر مجانی میباشد تا محتوای رایگانی که الگوریتم پاندا می تواند آن را شناسایی نماید.
 
الگوریتم کبوتر (Pigeon) گوگل (2014)
الگوریتم کبوتر روی حاصل مربوط به جای (Location) تمرکز دارااست. الگوریتم کبوتر گوگل برای استخراج‌وکارهای محلی یک مجال بهتر ساخت نموده است تا بتوانند جزو حاصل اولیۀ جستجوهای یوزرها در حدود خودشان باشند. از جمله هنگامی که در گوگل کاوش نمائید کافه‌های مجاورت اینجانب، صرفا کافه‌هایی که در بخشها در حدود شما نماد داده میشود.
 
الگوریتم Mobilegeddon گوگل (2015)
گوگل در سال 2015 از الگوریتم جدیدی برای جايگاه‌بندی وبسایت‌ها (در تلفن همراه) خبر بخشید؛ این الگوریتم با نام گوشی گدون تارنما‌هایی را که برای گوشی باصرفه گردیده‌اند و اصطلاحاْ تلفن همراه فرندلی هستن را در جستجوهای موبایلی فراتر نماد می دهد.
 
 
 
الگوریتم Mobile First Index گوگل (2016)
گوگل با الگوریتم mobile first index اذعان کرد که از این به آن گاه نسخۀ گوشی هر وبسایت‌ را تحت عنوان نسخۀ اساسی در حیث می گیرد! این یعنی ربات‌های خزندۀ گوگل که مسئول رسیدگی محتوا و ایندکس کردن وبسایت‌ها میباشند، در صدر به سراغ نسخۀ گوشی یک تارنما می روند. در واقع ملاک مهم گوگل برای درجه‌بندی یک وبسایت، نسخۀ تلفن همراه میباشد و نسخۀ دسکتاپ در موضع دوم جای دارد!
 
الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل (2016)
رنک برین از دید تحقیق و تعبیروتفسیر لغت ها هم‌مضمون‌ شبیه الگوریتم مرغ مگس‌خوار فعالیت می‌نماید، البته بسیار بغرنج‌خیس و توسعه یافته‌خیس میباشد. تمرکز مهم الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا این که UX میباشد و می‌اقتدار داعیه کرد که بازه زمانی فرصت حضور یوزرها در صفحه ها، ادامه پیدا نکردن کاوش در یک زمینه خاص، نرخ کلیک (CTR) در حاصل کاوش و ... از معیارهای اساسی برای الگوریتم رنک‌برین می باشند.
 
الگوریتم موش کور (Possum) گوگل (2016)
تمرکز اساسی الگوریتم موش کور بر سئوی محلی میباشد و به حصول و شغل های محلی یاری می‌نماید که سکو بهتری در نتیجه ها گوگل به دست آورند. پیش از این الگوریتم برای حصول و شغل های خرد طاقت فرسا بود که با بلندمرتبه‌ها رقابت نمایند و لی گوگل کاری کرد که هنگام سرچ مخاطب، حاصل محلی مجاورت هم به وی آرم داده خواهد شد.
 
الگوریتم شخص (Fred) گوگل (2017)
الگوریتم شخص روی وسعت تبلیغات جانور در تارنما و لینک و پیوند‌های فرنگی تمرکز داراست. این الگوریتم محتوای صفحه های را پژوهش می‌نماید و تعداد لینک و پیوند‌های فرنگی مو جود در هر قسمت را اندازه میگیرد؛ در حالتی‌که محتوای برگه بی‌چگونگی باشد و در آن از تعداد متعددی پیوند فرنگی مصرف شده باشد، در قبال جریمۀ الگوریتم شخص قرار میگیرد.
 
وبسایت‌های تبلیغاتی بایستی اعتنا نمایند که در حالتی که محتوای صفحاتشان از استاندارد یا این که چگونگی مورد نیاز بهره مند باشد، با وجود پیوند دادن به وب سایت‌های فرنگی جریمه نخواهند شد؛ پس حق تقدم کیفیت عالی محتواست.
 
الگوریتم BERT یا این که برت (2017)
الگوریتم BERT امداد می‌نماید تا گوگل ریزه‌کاری‌های لهجه بشر را خوب ادراک نماید. تمرکز به روز برت روی نکات ریز دستوری، جملا‌ت و کلماتی که در محاوره به‌فعالیت می روند و به خصوص روی عبارت‌های وقت گیر یا این که Long Tail Keywords میباشد.
 
سبک BERT می تواند معنا کلی یک کلمه و واژه را با تحقیق کلماتی که قبلی و آنگاه آمده‌اند، پیدا نماید، حروف اضافه گزاره را تحقیق کند و غرض استفاده کننده از آحاد گزاره را تشخیص دهد.
 
الگوریتم پارافریسینگ (Paraphrasing) گوگل (2018)
فعالیت الگوریتم Paraphrasing این میباشد که محتوای وب سایت مدرس سئو مشهد را خلاصه می‌نماید و برای کاربرانی که از گوگل پرسش پرسیده‌اند اکران میدهد. تصویر پایین مثال‌ای از کوشش الگوریتم Paraphrasing میباشد. اینجانب هنوز وب سایت‌های فارسی را که این چنین به وسیله الگوریتم Paraphrasing شناسایی شوند ندیده‌ام، البته در ارتباط تارنما‌های انگلیسی، محتواهایی که بیشتر شرایط سوال و جواب دارا هستند آیتم دقت الگوریتم پارافریسینگ
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد