x تبلیغات
سئو سایت

اهمیت تگ ALT در سئو

تگ Alt

مقصود اساسی تگ alt سئوی تصاویر کلاس سئو مشهد  و اکران آنان در حاصل جستجوی تصاویر میباشد.
از منظر بهینه سازی ، تگ آلت یا این که به عبارتی متن جایگزین نصیب بزرگی از الگوریتم فهرست بندی تصاویر در جستجوی گوگل میباشد.
به این ترتیب در‌صورتی‌که یک جزء بصری در مقاله‌ها یا این که کاغذ هایی که می سازید وجود دارااست ؛ اعم از تصاویر تولید ها  ، تصاویر دورنما ، تصاویر شاخص و هر تصویر دیگری ، مطلقاً می بایست از متن‌های جایگزین تصویر به کار گیری فرمایید.
 
نکات  دوره خصوصی سئو مشهد اصلی در تگ آلت :
 
۱- تگ آلت می بایست توصیفی از تصویر شما باشد به همین خیال سوا محدوده ی توصیفی و با هدف ها فقط seo تگ آلت را لبریز نکنید.
 
۲- تگ آلت بایستی کوتاه و یک شبه پاراگراف باشد خیر جملا‌ت زمان بر. (به اندازه ی یک تیتر)
 
۳- نیازی وجود ندارد در تگ های آلت از لغات کلیدی استعمال نمایید ؛ زیراکه گوگل لغات کلیدی شیت ی شما‌را از داخل مایه ی آن کلاس حضوری سئو مشهد  دستیابی می نماید و عملا نیازی به کلمه ها کلیدی در تگ های آلت وجود ندارد.
 

متا تگ گوگل بات Googlebot

 

 
متا تگ گوگل بات Googlebot
متا تگ گوگل بوت منحصربه‌فرد موتور جستجوی پرطرفدار کلاس سئو مشهد  گوگل میباشد
 
<“meta name = “googlebot>
حق چاپ و انتشار(Copyright)
این متاتگ معمولا برای وب سایت هایی با محتویات خاص مانند وب سایت های علمی-فرهنگی ارائه دهنده مقاله ها در سطح جهانی، آیتم استعمال قرار می گیرد. در‌این نوع متاتگ تاریخ و نوع اسکن رایت وبسایت به اکران ‘نهاده می‌شود.
 
< /”meta name=”copyright” content=”©2014 PARSDATA>
 
متا تگ جايگاه
از سایر اشکال متاتگ‌هایی که گوگل از آن حمایت می‌نماید، می‌اقتدار به متا تگ مرتبه‌بندی یا این که RATING اشاره نمود. این برچسب مربوط حاصل جستجوی ایمن یا این که SafeSearch result میباشد. این متا تگ به کارگیری می گردد تا به وبگردهای محدوده سنی خاص (عموما زیر‌خیس و جوان‌خیس) یقین دهد که محتوای شیت مطلوب میباشد
 
<“meta name=”rating” content=”adult>
 
متا تگ معرف وب سایت به گوگل (google site verification)
متاتگ “معرفی وب سایت به گوگل”، فقط برای حصول به پنل سرچ کنسول گوگل میباشد. این کد به وسیله گوگل به رئیس داده می گردد و اگر که آن را در نصیب head تارنما خویش قرار دهد، گوگل اعتقاد پیدا میکند که فرد درخواست کننده برای نام نویسی گوگل کنسول، صاحب و مالک وب سایت میباشد.
 
 
 
 
 
اتصال به سرچ کنسول برقرار سات
 
متاتگ generator
از این متاتگ می‌توانید برای هنگامی به کارگیری کنید که میخواهید مشخص و معلوم نمائید شیت متبوع از چه اپ یا این که خدماتی جهت تکثیر محتوا به کارگیری می نماید. این متاتگ تماما ازروی میل می‌باشد و اثر چندانی در درجه و همت سایتتان در موتورهای کاوش ندارد.
 
 
 
 
 
<“meta meta name=“generator” content=“wordpress 6.1.1>
 
ورژن وردپرس ای که به کارگیری می‌کنید چه میباشد
 
 
 
انقضا (Expire)
این متاتگ تاریخ انقضای شیت را مشخص و معلوم می کند.تگ expires به گوگل اعلام میکند که محتوای این شیت منقضی گردیده و دیگر گران بها وجود ندارد به صورت معمول به کار گیری از این ت  کلاس خصوصی سئو مشهد  پیشنها نمی شود
 
برای تارنما هایی که محتوای انها بعد از مدتی بی به کار گیری می شوند این تگ می تواند کاربردی باشد مانند سمینار سیستم سازی و مجموعه سازی یا این که وبینار این هفته فراگیری ابزار seo
 
مثال
 
 
 
<“meta name=“expires” conent=“mon, 09 may 2022>
 
 
 
 
 
متا تگ ویوپورتviewport
این تگ به مرورگر میگوید که چه طور ورقه را برای دیوایس تلفن همراه رندر نماید. به فعالیت بردن این تگ به گوگل نشانه میدهد که شیت گوشی فرندلی میباشد. همانگونه که میدانید اینک جستجوهای درون گوشی بر روی کاوش باطن دسکتاپ پیشی گرفته میباشد. هیچگاه التفات ریسپانسیو بودن وب سایت در دیوایس‌های گوناگون را دست‌کم نگیرید.
 
<“meta name=“viewport” content=“width=device-width,initial scale=1.0>
 
برای minimum scale- maximum-scale برای زمانیکه مخاطب اذن زوم دارااست به کارگیری می شود و معیار دست کم و حداکثر غلو ورقه را معلوم میکند تارنما هایی که ریسپانسیو نیستند این تگ را در هدر تارنما خویش ندارند
 
متا تگ (Robots)
این متاتگ به روش عکس العمل ربات های جستجو گر با وب سایت شما، می‌پردازد. اما کلیه ی ربات ها از این متاتگ تاسی نمی‌کنند (مانند ربات گوگل که درپی توضیح خوا هیم بخشید)، ولی بد وجود ندارد که در ورقه اولیه وبسایت خویش آن را استعمال نمایید. این متاتگ برای وقتی اثرگذار خواهد بود که شما از robots.txt به کارگیری نکرده اید.
در فرمان زیر به ربات ها خواهید اذعان کرد که ورقه شمارا در لیست کاوش ذخیره کرده و از پیوند های جانور در آن تاسی نمایند.
 
 
 
 
 
“meta name=“robots
 
ایندکس و فالو
 
Noindex به گوگل می‌گوید که‌این شیت را اینکدس مکن و باطن سرپ زنده اکران نده در‌این‌حالت‌ ایندکس نمی شود اما همچنان کرال می گردد
 
 
 
Nofollow به گوگل می گوید که لینک و پیوند های درون این ورقه را دنبال مکن ولی گوگل معمولا خودش تصمیم می‌گیرد
 
 
 
تازه ایندکس و جدید فالو
 
Noarcive به گوگل می‌گوید از کاغذ اینجانب یک نسخه برداری کش مکن توی حاصل سرپ این را می توانید برای محتواهایی که اعتبار مشخصی دارا‌هستند و یا این که لندینگ های مناسبتی منتور سئو مشهد  و … بهره مند شد
 
 
 
Notranslate یعنی ترنسلیت دیگر روی این کاغذ عمل نمیکند و مخاطب نمیمتونه این کاغذ را ترنسلیت نماید
 
 
 
Noimageidex به گوگل می‌گوید که عکسهای این شیت را ایندکس نکند
 
 
 
Nosnippet یعنی این کاغذ فارغ از اسنیپت در حاصل نشانه داده گردد
 
 
 
Maximagepreview=حداکثر سایز تصویر
 
Maxvideopriview=بیشرین وسعت ویدیو
 
Anavaiableafter=از این تاریخ به آن‌گاه اذن دسترسی را نده
 
متا تگ theme-color
این متا تگ در مجموع برای تغییر و تحول تم مرورگر و رنگ نصیب نشانی توشه به کار گیری میشه
 
<“meta name=”theme-color” content=”#f5f5f5>
 

تمجید تخصصی‌خیس کلمه و واژه کلیدی در سئو

 

 
تمجید تخصصی‌خیس کلمه و واژه کلیدی در سئو
واژه و کلمه کلیدی از زاویه مشاهده کرد مخاطب، همون عبارتیه که در موتور جستجویی مثل گوگل وارد کرده تا در نتیجه ها بتونه اطلاعاتی به‌دست بیاره یا این که مشکلش رو حل کنه. از جمله اینجانب می‌خوام بها دلار رو بدونم. پس میام «ارزش روز دلار» رو گوگل میکنم. این میشه یه واژه  دوره خصوصی سئو مشهد و کلمه کلیدی.
 
اکران واژه کلیدی در گوگل
 
اکران واژه کلیدی در گوگل
نمونه از یک‌سری واژه کلیدی مرتبط در گوگل
همونطور که گفتم، هر برگه تارنما می‌تونه چند واژه کلیدی (Keyword) داشته باشه. در تصویر بالا میبینید که اینجانب عبارت ارزش روز دلار رو نوشتم و بعدش یه مسافت (Space) گذاشتم. خویش گوگل میاد پرجستجوترین عبارت‌هایی که بدون نقص‌کننده جستجوی اینجانب میباشند رو اکران میده و هر کدوم از این مفاد هم می‌تونه یه واژه کلیدی باشه.
 
البته بپردازیم به تعریف‌و‌تمجید کلمه و واژه کلیدی از زاویه مشاهده کرد رئیس وب سایت یا این که تالیف کننده و کارشناس بهینه سازی وب سایت؛ از زاویه مشاهده کرد این اشخاص، کلمه و واژه کلیدی همون عبارتیه که زمانی بوسیله کاربرها کاوش میشه این اشخاص بسیار مشتاق میباشند که برگه‌شون در سکو‌های رفیعتر گوگل قرار بگیره (گاها چشم گردیده که رئیس وبسایت بعداز استخراج درجه ۱ در لغات کلیدی طاقت فرسا اشک اشتیاق ریخته

مالیات بر ارزش افزوده پیوند داخلی با لینک و پیوند سازی داخلی حرفه ای

 

 
مالیات بر ارزش افزوده پیوند داخلی با لینک و پیوند سازی داخلی ماهر
مالیات بر ارزش افزوده لینک و پیوند داخلی با پیوند سازی داخلی ماهر
روش پیوند سازی داخلی که شما در سایتتون اجرا می‌روئت کرد، می بایست مبتنی بر ارزشی که برای خواننده داره باشه.
برای مثال یه پیوند سازی داخلی به یه مقاله با توضیحات و جزئییات بیشتر درباره یه مسئله، نسبت به یه مقاله با توضیحات مختصر بهتره. در واقع بهتره شما به کاربرانتون چیزهایی رو بدید که در‌پی کلاس سئو مشهد  اون هستن.
موتورهای جست‌وجو مثل گوگل تمرکز خودشون رو به‌ مکان کمیت، روی چگونگی گذاشتن. خیلی از الگوریتم‌های آیتم استعمال در موتورهای کاوش مثل الگوریتم پاندا، یادآور اینه که به چه شکل استفاده کننده، تارنما رو بازدید می‌کنه. به مکان تمرکز روی اینکه موتور جست‌وجو رو به صفحه ها خاصی هدایت کنیم، بهتره این رو در لحاظ بگیریم که اگه ربات گوگل یه آدم بود، چه‌گونه صفحه ها رو بازدید می کرد.
 
ایجاد کرد پیوند داخلی اصولی برای ساخت‌و‌ساز چرخه طبیعی در وب سایت
تشکیل داد لینک و پیوند داخلی اصولی برای ساخت چرخه طبیعی در وبسایت
? به چه شکل یک استراژی مطلوب در تشکیل داد پیوند سازی داخلی داشته باشیم؟
شاید داشتن یک چرخه مطلوب یکم بتونه به‌این پرسش پاسخ بده. سئو لینک و پیوند های داخلی اینترنت‌وبسایت که شما اجرا می‌مشاهده کرد، می‌تونه یه چرخه توی وب سایت از یه ورقه به باقی صفحه ها باشه. توی سئو اصولی لینک و پیوند های داخلی وبسایت، داشتن یه جور جابجایی یکدست از ورقه مهم به بقیه صفحه ها به صورت اصولی تماما آیتم نیازه.
به فهرست کتاب‌ها اعتنا نمائید؛ پیوندها در میان فصل‌های یک کتاب مثل یه چرخه‌ طبیعی توی اون کتابه. اگه شما خواننده رو از فصل نخستین به فصل ده لینک و پیوند نمائید، خواننده شما نصیب بزرگی از مورد اساسی رو گم می‌کنه. هر پیوند پشت سر هم بایستی بازدیدکننده رو از یک تامل گم راه و گنگ به یک اندیشه هدایت‌کننده و منطقی پند کنه.
رعایت چرخه طبیعی و تشکیل داد پیوند داخلی مطلوب می‌تونه شخصی که توی مرور صفحه ها حیران گردیده رو برای بازدیدهای آتی نگه داره؛ که‌این زمینه امداد خیلی متعددی به بهبود نرخ پریدن مخاطب می‌کنه و خب به طبعً شما نمی‌خواید لینک و پیوند‌های سایتتون پراکنده یا این که دور از هم به حیث برسه.
 
متن درست اَنکر برای پیوند سازی داخلی (Anchor Text)
متن درست اَنکر برای پیوند سازی داخلی
انکرتست (Anchor Text) یک متنه که توی یه لینک و پیوند به صورت “تیتر” به کارگیری میشه. برخی وقتا یه خصوصی از اشخاص با سئوی سیاه یا این که حتی گاهی نداشتن علم کافی و درست، یه محرمانه انکرتکست‌هایی گول زننده می‌سازن. طریق‌های مختلفی برای ایجاد کرد انکر آزمایش، با دقت به توسعه و گسترش و نوع شغل وبسایت شما، دوره خصوصی سئو مشهد  می‌تونه به کار گیری بشه.
خیلی از عموم به انکرتکست‌های کلی و دارای اسم و رسم مثل ”اینجا کلیک نمایید“ یا این که ”بیشتر بخوانید“ پشت گرمی می‌کنن. یه چیزی که شما بایستی نسبت به اون محتاط باشید، تطبیق پیوند داخلی با لغت ها کلیدی است. خیلی جاها گوگل وب سایت‌ها رو به خیال و خاطر این فعالیت جریمه می‌کنه. برای مثال شما نمی‌تونید لینک و پیوند سازی های خودتون رو با واژه ”ساخت سایت“ به‌ تیتر ادامه مقاله قرار بدید، در شرایطی‌که‌ که همین کلمه و واژه توی عبارات کلیدی در اون نوشته ی علمی هم استعمال‌ گردیده باشه.
التفات رنگ لینک و پیوند در ایجاد کرد لینک و پیوند داخلی
رنگ در پیوند سازی داخلی
یه خصوصی از دارای تخصص‌های بهینه سازی، تعیین رنگ رو روی کلیک و یا این که عدم کلیک بازدیدکننده روی لینک و پیوند داخلی تاثیرگذار می‌دونن. لینک و پیوند‌ها احتیاج دارن که بدیهی و آشکار و برای یوزرها الهام‌نصیب باشن. شما نمی‌خواید که پیوند‌ها به متن معمولی شما تشابه داشته باشن، زیرا که‌این مورد می‌تونه حتی روی تجارب کاربری تاثیر منفی ساخت کنه.
از دید موتورهای جست‌وجو، رنگ لینک و پیوند‌ها به هیچ وجه اصلی وجود ندارد. از طریقه خزنده‌های اینترنت؛ هر رنگی خوبه. چیزی که موتورهای کاوش مثل گوگل و بینگ دنبال اون هستن، ترازو مربوط بودن لینک و پیوند به متنه.
این رو هم بدونید که هر شیوه غیرمنطقی‌ای مثل تطبیق کردن رنگِ متنِ لینک و پیوند با بک‌گراند، یا این که پنهان کردن پیوند‌ها به هر شکلی، منجر بالا بردن خطر پنالتی شدن وب سایت در گوگل میشه. طریق‌های گفته‌گردیده ترفند نیستن، بلکه به‌ بهینه سازی سیاه اکانت میشن و جزو فاکتورهای اسپم (بهینه سازی غیراخلاقی) در کلاس خصوصی سئو مشهد  سئو وب سایت هستن.
 

چه هنگامی الگوریتم RankBrain بر روی سود عبارت کاوش اثر بیشتری میگذارد؟

 

 
چه هنگامی الگوریتم RankBrain بر روی سود عبارت کاوش اثر بیشتری میگذارد؟
الگوریتم رنک برین بر روی لغت ها کاوش در تمامی لهجه ها و کشورها اثر می‌گذارد. هنگامی که عبارت کاوش تازه و ناشناخته میباشد، الگوریتم RankBrain بیشترین نقش را باز دوره سئو مشهد ی می نماید.
 
آیا الگوریتم رنک برین بر روی طرز های بهینه سازی کردن وب سایت هم اثر می‌گذارد؟
بسته به عدم وضوح و آپدیت بودن مهارت های شما در seo، RankBrain قادر است به معیار معدود یا این که زیاد تئوری ها و کوشش شما‌را در seo تغییر تحول دهد.
 
آیا رنک برین در نوع اکران حاصل کاوش هم تاثیرگذار میباشد؟
در جواب بدین پرسش می بایست بگم که آری، تماما، این الگوریتم به طور کامل در‌این قضیه دخالت میکند و نوع معرفی وبسایت را در نتیجه ها تغییر تحول می‌دهد، فرض نمائید وب سایت شما با یک سری واژه در یک شیت خاص ، در گوگل ایندکس شد‌ه‌است، شما برای آن کاغذ مقصود یک متا تیتر و یک متا توضیحات تمجید نموده اید، رنک برین برای لغت ها متفاوت آنان‌را تغییر تحول می‌دهد.
 
برای شعور جامع تر این مورد با یک نمونه پیش می‌رویم، فرض نمائید شما در وبسایت خویش ورقه ای دارید که با واژه خرید تلفن همراه در گوگل نمایش داده می شود، به عبارتی کاغذ با واژه فروش موبایل هم نمایش داده می شود، ولی الگوریتم رنک برین گه گاه متا توضیحات و تیتر آن ورقه را برای یوزرها تغییر تحول می‌دهد و آن‌گاه اکران می‌دهد و این یکی از دیگر از نکات درباره ی seo برای یوزرها میباشد.
 
برای بهینه سازی تارنما ،مورد نیاز میباشد که سه معنی در الگوریتم رنک برین شعور شوند، این مفاهیم عبارتند از:
 
۱٫ سیگنال های جايگاه بندی متفاوت برای کلمه ها متفاوت به عمل گرفته میگردد
 
پیش از RankBrain، برای seo صفحه های تارنما با محاسبه سیگنال های کهن (مانند تنوع ارتباطات، عمق محتوا، هماهنگی کلمه ها کلیدی و غیره) جاری ساختن میشد. بعداز ورود این الگوریتم ما یحتاج میباشد محتوا طوری نوشته خواهد شد که نیاز استفاده کننده را رفع نماید، طوریکه این زمینه از لینک و پیوند ها دوره خصوصی سئو مشهد  اصلی خیس گردیده‌است.
 
۲٫ سیگنال هایی که برای محبوبیت وبسایت به شغل برده می‌شوند
 
seo محبوبیت وب سایت تحت عنوان یک منبع قابل را برای موتورهای کاوش هواخواهی می نماید و با این محبوبیت میتوانید براساس مهم‌ترین کلمه ها کلیدی خویش شایسته ترین جايگاه را در گوگل بگیرید. فهم رنک برین محیطی را ساخت می نماید که در آن مارک شما میتواند ارائه محتوایی ارائه دهد که نیاز استفاده کننده را برآورده می نماید.
 
۳٫ یک واژه کلیدی در یک کاغذ
 
تمامی شما با موضوع اختصاصی بودن یک شیت با واژه و کلمه کلیدی خاص خویش آشنا میباشید، در قانون ها نو بهینه سازی هر واژه و کلمه کلیدی دارنده یک برگه میباشد و پیشنهاد نمیشود از یک کلمه و واژه کلیدی در چندین ورقه به کارگیری فرمائید. به علاوه میتوانید از هیبت های متعدد کلمه و واژه کلیدی در یک ورقه به کار گیری نمایید، ظهور الگوریتم رنک برین تمرکز بر روی معنی کلمه و واژه کلیدی با محتوای جامع و عدم به کارگیری از آن در صفحه ها گوناگون را پر رنگ خیس می نماید.
 
الگوریتم رنک برین یک الگوریتم در هم اکنون توسعه میباشد که مقصود آن بی نقص کردن تفسیرهای گوگل از غرض مخاطب در کاوش میباشد.
 
این الگوریتم میل شدیدی به بشر شدن داراست.
 
در غایت بایستی پهنا کنم که الگوریتم رنک برین در اینترنت فارسی نیز به طور کامل فعال گردیده و تغییرات آن را میتوان به وضوح رویت کلاس حضوری سئو مشهد  کرد.
 

ماه عسل گوگل Google Honey Moon

 

 
ماه عسل گوگل Google Honey Moon
برای اینکه تارنما ها و محتواهای نو نیز از تصاحب کردن جايگاه بی قسمت نمانند گوگل، هانی مون را ساخت، در واقع ماه عسل گوگل نوعی کادو گوگل به وبسایت ها و محتواهای ن مدرس سئو مشهد  و میباشد.
 
وقتی که محتوایی در یک تارنما تازه ساخت‌و‌ساز میگردد، گوگل از این طرز برای برهه زمانی کوتاهی سکو های نیکی را به آن وب سایت با واژه و کلمه کلیدی مرتبط آن ورقه می دهد، در واقع از این نحوه این زمان را به شما می‌دهد تا برای زمان کوتاهی با نتیجه ها خیر مواجه گردید، ولی مقصود مهم گوگل چیز دیگریست.
 
گوگل قصد داراست تا اخلاق یوزرها را نسبت به محتوای سایت شما تحقیق کند و در یاد خویش نگه داراست تا در بعدی برای منزلت شما نرم‌افزار داشته باشد.
 
برهه زمانی مجال حدودی هانی مون فی مابین یک الی هشت روز میباشد.
 
خزیدن یا این که Crawling
مقداری فراتر از این برگه به مسئله ایندکس اشاره کردم، ولی کرال کردن گوگل چیست و گوگل چه‌طور این شغل را میکند؟
 
گوگل برای شناسایی وبسایت ها چند ربات را پیاده سازی کرده که در درحال حاضر خزیدن در وبسایت ها میباشند.
Crawling به معنی فارسی یعنی خزیدن و همونطور که از نامش پیداست شغل آن خزیدن میباشد، در واقع گوگل از روش این ربات ها متوجه وبسایت ها و صفحه ها آن‌ها می‌گردد.
 
ربات های گوگل به‌این صورت شغل میکنند که زمانی وب سایت شمارا در بخشی از فضای وب پیدا میکنند وارد وبسایت شما میگردند و به خزیدن در وبسایت شما کلاس خصوصی سئو مشهد  میپدازند.
 
فرض نمائید که ربات های گوگل لینکی از تارنما شما در بستر وب پیدا میکنند و وارد وب سایت شما میگردند، آن‌گاه محتوای آن برگه را رسیدگی میکنند و وبسایت آن ورقه را ایندکس میکنند و در واقع گوگل متوجه حضور آن ورقه می گردد.
بهد از نظارت محتوای شما در‌صورتی‌که در آن برگه لینکی به برگه دیگر داده باشید از روش آن ربات وارد شیت دیگر می گردد و مبادرت به خزیدن در شیت تازه میکند.
 
در واقع خزیدن گوگل سبب ایندکس شدن صفحه ها تازه شما میگردد و گوگل چنین متوجه تغییرات شما میگردد.
در خلاصه حرف عمل این ربات ها تعقیب کردن مسیرهای جان دار در یک وب سایت میباشد که با کاربردهای گوناگون سرگرم به عمل می‌باشند.
 
آحاد محتوا و تغییرات تارنما ها در یاد گوگل باقی خواهد ماند.
 
نکته مهمی که پیشین خیس نیز به آن اشاره کردم این میباشد که می بایست اعتنا کنیم تا دسترسی خزندگان گوگل را به تارنما خویش نبسته باشیم، همان طور که گفتم در وردپرس آیتم ای وجود دارااست که با زدن آن ربات های گوگل سایت شمارا پژوهش نمی‌کنند و این یعنی تماما مشاجره seo از تارنما شما حذف شود. ( از موتورهای کاوش درخواست کن تا محتوای وبسایت را تحقیق نکنند) این قسمت در بخش پیکربندی تحت گروه تلاوت در پنل وردپرس وجود دارااست.
 
ولی چه‌طور به خزندگان گوگل امداد کنیم؟
یک کدام از شیوه های مدد کردن به خزندگان گوگل به کار گیری از وب سایت سئو چیست  مپ است.
 
نقشه تارنما
تارنما مپ Site Map:
همان گونه که از نامش پیداست وبسایت مپ یعنی نقشه تارنما، پس از اینکه تارنما خویش را پیاده سازی کردید می‌توانید یک نقشه از تارنما خویش ساخت و ساز فرمائید، در وردپرس پلاگین های متعددی برای اینکار وجود داراست که نقشه وب سایت شما‌را ساخت‌و‌ساز نماید البته در صورتی‌که وبسایت شمارا یک نرم‌افزار نویس ساخت نموده است می توانید تا از وی بخواهید اینکار را برای شما ایفا دهد.
پلاگین یواست seo یک کدام از پلاگین هایی میباشد که در ساخت تارنما مپ در وردپرس به شما امداد میکند.
نقشه وبسایت در واقع به خزندگان گوگل در مسیردهی وبسایت امداد میکند و خزندگان شل خیس می‌توانند به خزیدن در تارنما شما بپردازند.
 
در واقع وبسایت مپ به ایندکس تارنما شما نیز یاری میکند.
 
فراموش نکنید که تارنما مپ خویش را می بایست به گوگل معرفی نمائید و صرفا ساخت آن کفاف نمیدهد، بایستی مسیر وبسایت مپ خویش را در وبمستر تولز گوگل تصویب فرمایید تا آن شغل را ریلکس خیس نمائید.
 

ماه عسل گوگل Google Honey Moon

 

 
ماه عسل گوگل Google Honey Moon
برای اینکه وبسایت ها و محتواهای نو نیز از به دست آوردن سکو بی بخش نمانند گوگل، هانی مون را تشکیل داد، در واقع ماه عسل گوگل نوعی کادو گوگل به سایت ها و محتواهای سئو چیست  نو میباشد.
 
هنگامی که محتوایی در یک وبسایت تازه ساخت و ساز می‌گردد، گوگل از این طرز برای بازه زمانی کوتاهی جايگاه های خیر را به آن تارنما با کلمه و واژه کلیدی مرتبط آن شیت می دهد، در واقع از این روش این زمان را به شما می دهد تا برای زمان کوتاهی با نتیجه ها نیکی مواجه گردید، ولی مقصود مهم گوگل چیز دیگریست.
 
گوگل قصد دارااست تا کردار یوزرها را نسبت به محتوای وبسایت شما تحقیق کند و در یاد خویش نگه داراست تا در آجل برای منزلت شما اپ داشته باشد.
 
بازه مجال حدودی هانی مون در بین یک الی هشت روز میباشد.
خزیدن یا این که Crawling
پاره ای فراتر از این برگه به مسئله ایندکس اشاره کردم، ولی کرال کردن گوگل چیست و گوگل چه گونه این عمل را میکند؟
 
گوگل برای شناسایی تارنما ها یک‌سری ربات را پیاده سازی کرده که در اکنون خزیدن در تارنما ها هستند.
Crawling به معنی فارسی یعنی خزیدن و همونطور که از نامش پیداست فعالیت آن خزیدن است، در واقع گوگل از روش این ربات ها متوجه تارنما ها و صفحه ها آن‌ها دوره خصوصی سئو مشهد  می‌شود.
 
ربات های گوگل به این صورت شغل میکنند که هنگامی وب سایت شمارا در بخشی از فضای وب پیدا میکنند وارد وبسایت شما میگردند و به خزیدن در وب سایت شما میپدازند.
 
فرض فرمائید که ربات های گوگل لینکی از سایت شما در بستر وب پیدا میکنند و وارد تارنما شما می‌شوند، بعد از آن محتوای آن برگه را تحقیق میکنند و تارنما آن شیت را ایندکس میکنند و در واقع گوگل متوجه حضور آن شیت می‌شود.
بهد از نظارت محتوای شما درصورتی که در آن ورقه لینکی به کاغذ دیگر داده باشید از روش آن ربات وارد کاغذ دیگر می‌شود و مبادرت به خزیدن در برگه تازه میکند.
 
در واقع خزیدن گوگل سبب ساز ایندکس شدن صفحه ها نو شما میگردد و گوگل چنین متوجه تغییرات شما می گردد.
در خلاصه سخن عمل این ربات ها تعقیب کردن مسیرهای جان دار در یک تارنما میباشد که با کاربردهای گوناگون درگیر به عمل می باشند.
 
آحاد محتوا و تغییرات سایت ها در یاد گوگل باقی خواهد ماند.
 
نکته مهمی که قبلی خیس نیز به آن اشاره کردم این میباشد که می بایست اعتنا کنیم تا دسترسی خزندگان گوگل را به وبسایت خویش نبسته باشیم، همان گونه که گفتم در وردپرس مورد ای وجود دارااست که با زدن آن ربات های گوگل سایت شمارا پژوهش نمی کنند و این یعنی به طور کامل گفت و گو seo از سایت شما حذف شود. ( از موتورهای کاوش درخواست کن تا محتوای وب سایت را رسیدگی نکنند) این نصیب در نصیب پیکربندی ذیل گروه قرائت در پنل وردپرس وجود دارااست.
 
البته چه‌طور به خزندگان گوگل امداد کنیم؟
وبسایت مپ Site Map:
همان طور که از نامش پیداست وب سایت مپ یعنی نقشه تارنما، پس از اینکه وبسایت خویش را پیاده سازی کردید می توانید یک نقشه از وبسایت خویش ساخت نمایید، در وردپرس پلاگین های متعددی برای اینکار وجود داراست که نقشه تارنما شما‌را تولید نماید البته در شرایطی که وبسایت شما‌را یک اپ نویس ساخت و ساز نموده است می‌توانید تا از وی بخواهید اینکار را برای شما جاری ساختن دهد.
پلاگین یواست بهینه سازی یک کدام از پلاگین هایی میباشد که در ساخت و ساز تارنما مپ در وردپرس به شما امداد میکند.
نقشه وبسایت در واقع به خزندگان گوگل در مسیردهی تارنما امداد میکند و خزندگان شل خیس می توانند به خزیدن در وب سایت شما بپردازند.
 
در واقع تارنما مپ به ایندکس وبسایت شما نیز منتور سئو مشهد  یاری میکند.
 
فراموش نکنید که وب سایت مپ خویش را بایستی به گوگل معرفی فرمائید و تنها ساخت و ساز آن کفاف نمی دهد، می بایست مسیر تارنما مپ خویش را در وبمستر تولز گوگل تصویب فرمائید تا آن فعالیت را ریلکس خیس نمایید.
 

Hummingbird Algorithmالگوریتم مرغ مگس خوار

 

 
Hummingbird Algorithmالگوریتم مرغ مگس خوار
تکرار بیشتراز اندازه عبارت کلیدی در محتوا سبب شد که گوگل برای نشانه دادن حاصل مایحتاج استفاده کننده، به مکان تمرکز بر واژه کلیدی، مضمون‌ و معنی لغت ها را واحد سنجش خویش قرار دهد. الگوریتم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird رویه حلی بود که گوگل در ماه آگوست 2013 معرفی کرد، و با استعمال از آن برنده به فهم خواسته مخاطبان خویش در نتیجه ها منتور سئو مشهد  کاوش شد.
 
می خواهیم یک رمز والا را به شما بگوییم! مقصود الگوریتم‌هایی همانند پاندا، پنگوئن، رنک برین و … شعور خلق و خوی و استخراج رضایت مخاطب میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار هم فارغ این قاعده وجود ندارد و کوشش می‌نماید با فهم خواسته و معنی استفاده کننده، به وی به عبارتی نتایجی را نشانه دهد که پیرو آن میباشد. ولی تمامی چیز به اینجا ختم نمیشود؛ چون گوگل حتی اطلاعاتی که استفاده کننده درپی آن وجود ندارد را به طوری دیدنی به وی علامت میدهد تا احساس کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزد.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار
Indexایندکس
اصطلاح ایندکس در واقع برای موتورهای کاوش تمجید میگردد. گوگل و بقیه موتورهای کاوش بعداز مشاهده هر ورقه از وب یک ورژن از آن را بر روی دیتابیس خویش ذخیره می‌نمایند و از آن برای تحقیق زمینه ورقه و انتخاب منزلت آن در نتیجه ها کاوش به کار گیری می‌نمایند. Index Google در واقع دیتابیس عظیمی از محتوای صفحه ها اینترنت میباشد که بر روی سرورهای گوگل ذخیره گردیده‌است.
 
Internal Linksلینک داخلی
چنانچه لینک و پیوند در میان دو کاغذ از یک وبسایت (دامنه) باشد به آن لینک و پیوند داخلی میگوییم و در صورتی برگه‌ای از یک وبسایت به وبسایت یا این که دامنه‌ای دیگر پیوند داده باشد به آن پیوند فرنگی میگوییم. لینک و پیوند داخلی در واقع نقطه مقابل پیوند فرنگی یا این که به عبارتی Backlink میباشد.
 
پیوند‌سازی‌های داخلی به فهم و شعور گوگل از ساختار تارنما و رابطه صفحه ها با یکدیگر یاری می‌نماید و مهم ترین فضاها برای لینک و پیوند‌سازی داخلی منوی اساسی تارنما، فوتر، سایدبار و میان محتوای صفحه ها میباشد. در پیوند‌سازی‌های داخلی معمولا از لینک و پیوند‌های فالو استعمال کلاس سئو مشهد  می کنیم.
 
فراگیری پیوند سازی داخلی تارنما
Keywordکلمه کلیدی
کلمه و واژه کلیدی، عبارت کلیدی یا این که کوئری کاوش به عبارتی کلمه و واژه یا این که عباراتی می‌باشند که کاربر برای جستن اطلاعاتی خاص در موتور کاوش وارد می‌نماید. به کارگیری از واژه کلیدی در seo به وبسایت شما امداد می‌نماید تا استفاده کننده از روش محتوای مارک شما به نیاز خویش جواب دهد. در واقع لغت ها کلیدی ماهیت و فونداسیون وب سایت‌های متعدد میباشند.
 
کلمه و واژه کلیدی از حیث مقصود مخاطب از کاوش به 4 تیم Transactional , Commercial ،Informational ،Navigational تقسیم میشود. با آشنایی اشکال واژه و کلمه کلیدی، شیوه های استیناف و وصال به عبارت مطلوب را نیز پیدا خواهید کرد.
 
واژه کلیدی چیست
Keyword Densityچگالی کلمه و واژه کلیدی
چگالی واژه و کلمه کلیدی در معنای واحد سنجش تکرار عبارت غرض در محتوای ورقه میباشد. از جمله در شرایطی‌که متن نوشته‌علمی شما 1000 واژه باشد و عبارت غرض خویش را 15 توشه در آن به کار گیری کرده باشید. چگالی کلمه و واژه کلیدی شما 1.5 درصد خواهد بود.
 
در قبل تکرار یک عبارت در محتوا به گوگل امداد میکرد تا مورد ورقه را خوب تشخیص داده و شانس ما برای حضور در نتیجه ها کاوش بیشتر گردد اما با ورود مفاهیمی همانند Entity و معرفی الگوریتم‌های Passage Indexing و Rank Brain، فهم و شعور گوگل از محتوا توانمند‌خیس گردیده و تکرار بیشتراز اندازه یک عبارت به ضدارزش تبدیل شد‌ه‌است. اینک به مکان دقت به چگالی یک عبارت و تکرار بیش تر از حد (Keyword Stuffing) می بایست تمرکز خویش را بر معنی گرایی و جواب‌گویی به سوالهای یوزرها  کلاس حضوری سئو مشهد معطوف کنیم.
 
Keyword Stuffingتکرار واژه و کلمه کلیدی
اصطلاح keyword stuffing یا این که به عبارتی بمباران لغات کلیدی یک نحوه سابق و اما رایج برای معرفی واژه کلیدی مقصود به ربات‌های گوگل میباشد. در‌این نحوه کوشش می گردد، با تکرار یک واژه یا این که عبارت معلوم؛ در متن کاغذ، تیتر، توضیحات متا و حتی پیوند‌های داخلی، شانس حصول مقام ارتقا داده گردد.
 
در فعالیت این طریق موجب ارتقاء چگالی کلمه و واژه کلیدی غرض در برگه گردیده و به ظواهر یاری می‌نماید گوگل متوجه زمینه کاغذ گردد. به کار گیری بیشتراز حد، از یک عبارت خاص، موجب می شود گوگل متوجه همت شما برای استحصال مقام در آن واژه و کلمه کلیدی گردد. در نقطه مقابل این نحوه علامت دهنده چگونگی تحت محتوای ساخت گردیده به وسیله شما خواهد بود که می تواند موجب از دست رفتن رده در نتیجه ها گوگل گردد.
 
وصال به کاغذ اولیه گوگل فارغ از استعمال از طریق کیورد استافینگ
KPIشاخص کلیدی کوشش
شاخص‌های کلیدی کوشش، معیارهایی عینی و قابل لمس می‌باشند که درصد توفیق شما در کمپین ها و عمل‌های شما بر روی یک وب سایت را به صورت روشن نشانه می دهند. در seo هم خواهیم توانست توفیق پروژه های خویش را مبتنی بر KPI های مختلفی مشخص و معلوم کنیم. مثلا بهبود درجه در لغات کلیدی، ارتقا بازدید وبسایت از گوگل و نرخ خروج از وب سایت برای مثال مهم ترین شاخص‌های کلیدی در کوشش با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت برای گوگل میباشد.
 
فرض نمائید از شرکتی پروژه seo تحویل گرفته‌اید و می خواهید فعالیت باصرفه‌سازی روی تارنما را استارت فرمائید. بعداز تعدادی ماه صاحبکار از شما میخواهد که گزارش عمل یا این که روندی از پروژه را به وی ارائه دهید. در این حالت شاخص‌های کلیدی سعی (KPI) ها میتوانند عمل شمارا شل نمایند. چراکه می توانید با به کارگیری از این شاخص‌ها، واحد سنجش توفیق یا این که گسترش پروژه خویش را به صاحب کار نشانه دهید.
 

متا تگ توضیحات چیست؟ چه‌گونه یک متا توضیحات عالی بنویسیم؟

 

 
متا تگ توضیحات چیست؟ چه‌گونه یک متا توضیحات عالی بنویسیم؟
توضیحات متا ( Meta Description ) چند توضیحات بوده که به تعریف برگه اینترنت میپردازد. توضیحات متا اکثر وقت ها برای موتورهای کاوش نوشت ه می گردد که در هنگام ظواهر شدن ورقه متبوع در ورقه حاصل موتورهای کاوش توضیح مختصری را به بازدید کننده  آموزش سئو مشهد ارائه کند.
 
کد مثال توضیحات متا
در ذیل یک کد مثال Html برای توضیحات متا نقل شده میباشد:
 
 
مثال برای توضیحات متا میباشد. این جهت اکران در ورقه حاصل موتورهای کاوش به کار گیری می‌گردد">
 
 
ارتفاع با صرفه برای توضیحات متا
بطور میانگین ارتفاع باصرفه جهت تایپ کردن توضیحات متا 155 کاراکتر میباشد. بیشتر ازاین‌حد ارتفاع ممکن میباشد به وسیله موتورهای کاوش متن متبوع بریده (Crop ) خواهد شد. همینطور سفارش می شود ارتفاع توضیحات متا کمتر از 100 کاراکتر نباشد.
توضیحات متا چیست؟
تگ های توضیحات متا برای مرتبه بندی موتورهای کاوش آنچنان اهمیتی ندارند اما این تگ ها در کلیک کردن استفاده کننده در شیت حاصل موتورهای کاوش مداقه ویژه ای دارااست و هر چقدر تعداد این کلیک ها بیشتر باشد قادر است ورقه متبوع در موضع بالاتری در ورقه نتیجه ها قرار گیرد و از نگاه موتورهای کاوش این به آن معنی میباشد که‌این توضیحات متا بقدر کافی اثر گذار بوده میباشد که توانسته بازدیدکننده را بسمت خویش جلب کند تا روی منتور سئو مشهد  آن کلیک نماید.
 
نکات کلیدی در تایپ کردن توضیحات متا
تایپ کردن توضیحات بدون نقص
وظیفه توضیحات متا در واقع تبلیغ شیت متبوع در برگه نتیجه ها موتورهای کاوش میباشد. این توضیحات منجر می‌شود کاوش کننده یک دیدگاهی را از ورقه متبوع در ذهن خویش متصور گردد از این رو نقش بازاریابی کاوش مداقه خویش را نمایان می نماید. هر چقدر توضیحات کاملتر باشد و از عبارات کلیدی اصلی استعمال شود سبب ساز می‌گردد این ورقه تعداد کلیک های بیشتری یا این که نرخ کلیک را به خویش تخصیص دهد.( Click Rate). برای ارتقاء نرخ کلیک شیت متبوع، موتورهای کاوش مثل گوگل کلمه ها کلیدی را پررنگ خیس می نمایند. از این رو پیش از تایپ کردن توضیحات متا باید به یافت کردن لغات کلیدی خویش در کاغذ متبوع بپردازید.
 
توضیحات متا بی نقص
 
توصیه ارتفاع
توضیحات متا هر سیرتکامل طولی میتوانند داشته باشند البته موتورهای کاوش ارتفاع های بیشتر از 160 کاراکتر را کوتاه (Truncate) می نمایند که‌این خویش به نوعی جریمه گوگل به حساب آورده می شود و همینطور توضیحات کوتاه نیز سبب ساز جراحت به کاغذ متبوع می گردد. معمولا ارتفاع های میان 150 تا 160 کاراکتر ارتفاع های قابل قبولی برای توضیحات متا می‌باشند که ارتفاع 155 یک ارتفاع باصرفه به حساب آورده می شود.
مراقب توضیحات متا تکراری باشید
توضیحات متا که برای هر کاغذ نوشته می‌شود بایستی اختصاصی بفرد باشد. یک نحوه جهت اجتناب از ساخت‌و‌ساز توضیحات متا تکراری، به کار گیری از طریق نرم‌افزار نویسی جهت ساخت توضیحات متا مخصوص بفرد میباشد که بصورت اتومات برای صفحه ها ساخت و ساز گردد.
 
ترازو سکو بندی گوگل وجود ندارد
گوگل بارها اعلام نموده است که توضیحات متا و متا کلمه ها کلیدی هیچکدام معیاری برای مرتبه بندی سایت ها محسوب نمی‌شوند. گوگل از توضیحات متا برای اکران صفحه ها در حاصل کاوش زمانی که عبارات کلیدی کاوش میگردند، استعمال می کند. البته این توضیحات متا بصورت غیر بدون واسطه می‌تواند اثر گذار باشد و این بدان معناست که در‌حالتی که توضیحات مطلوب گزینش گردیده باشد می‌تواند در تعداد کلیک یوزرها اثر گذار باشد و هر قدر نسبت ظواهر شدن شیت متبوع در حاصل کاوش به تعداد کلیک های انجام یافته روی آن بیشتر باشد، برگه متبوع از منزلت های بالاتری دوره سئو مشهد  در ورقه حاصل منتفع خواهد بود.
 

روش های کاربردی برای افزایش ترافیک سایت

 


۲. پست ها و برگه مهم خویش را تعمیر نمایید
درین نصیب سفارش های Andy Crestodina بنیانگذار و مدیریت بازاریابیOrbit Media آموزش سئو مشهد  را بازگو میکنیم.

اندی پیشنهاد می نماید که پیرو پست هایی بگردیم که به طور تقریب رنک بالایی دارا هستند وآنها را مجدد نویسی و گشوده سازی کنیم. شما می‌توانید این صفحات و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) آن گاه رفتن به نصیب Acquisition » Search Console » Queries آن گاه در ورقه ای که میباشید غربال را بصورت هوشمند پیاده نمائید . کاغذ هایی را تعیین فرمائید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در کاغذ دوم باشند)

درحال حاضر این مقاله‌ها را یک تعمیر مهم فرمائید. به آن جزئیات، مثال ها، جواب ها، داده های عددی، تصاویر، نقل قسم ها و هر چیز دیگری را که سبب ساز می‌شود پست عالی خواهد شد را اضافه نمائید.

اگه حقیقتا بخواهید به چگونگی آن اضافه نمائید قادر است به طور طبیعی تعداد لغات آن را ارتقا دهید و نوشته‌ی‌علمی ی زمان بر تری را در مشت یوزرها قرار دهید. خلاصه آن را به برگه ای تبدیل نمائید که بخواهید آن را پرینت نمایید و باطن کادر به دیوار بزنید!

دراین جا می‌تواند ۳ طریق مفید خیس را نیز ببینید:

رنک همگی صفحات تارنما خویش را تحقیق نمائید. با افزودن و عالی کردن چندین پاراگراف خیر فقط تارنما شما ضربه ای نمی بیند بلکه به مکان بهتری تبدیل  منتور سئو مشهد می‌شود.
همان گونه که محتوای خویش را گشوده نویسی میکنید، به ذیل تیتر های متصل گردیده اعتنا فرمایید، زیرا این نصیب ها ممکن میباشد در ورقه ی حاصل با تیتر «people also ask» و یا این که در نصیب «related searches» که در زیر کاغذ حاصل جای دارد نیز بیاید.
این شغل را تحت عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار ایفا دهید.
۳. پتانسیل ویدئو ها را در حیث بگیرید
شیلپا فرمان روا Shilpa Shah، یکی‌از بنیانگذاران کانال های Hummingbird Web Solutions میگوید. بازاریابی ویدئویی قادر است یک منبع ترافیکی گرانقدر باشد، البته بعضی از بازار یاب ها همچنان پتانسیل آنرا نادیده می‌گیرند.

شیلپا تاکید می نماید یکی‌از شایسته ترین نکته های بهینه سازی این میباشد که چگونگی اصلی خیس از مقدار و تعداد میباشد: صرفا چرا‌که تارنما شما دارنده تعداد متعددی از صفحات ایندکس گردیده‌است بدین معنا وجود ندارد که وسعت ترافیک ارگانیک بالایی دارید.

وی صاحبان وب سایت را تشویق می نماید تا از ارسال پست های معدود عمق در وب لاگ هایی که تعداد نادر لغات یا این که محتوای سطحی دارا هستند خلاص شوند و به مکان آن بر روی نوشته‌علمی هایی تمرکز نمائید که حقیقتا مفهوم دار میباشند و هر بازدید کننده ای را مجاب می نماید که تا اخر آنرا استیناف نماید.

همینطور محتوای ویدیوئی پتانسیل متعددی با خویش دارااست که برای سئوی شما بهتر می‌باشند و می‌تواند تعامل یوزرها را نیز ارتقاء بدهد. احتمال دارااست که استفاده کننده شما به‌سرعت از یک ویدئو 1 دقیقه ای به کارگیری نماید ولی ممکن میباشد حوصله نداشته باشند که یک نوشته‌ی علمی 100 کلمه و واژه ای را بخواند.

بازار ویدیوهای آنلاین بسیار عظیم میباشد و روز آپ تو دیت عظیم خیس می‌شود. سیسکو در درحال حاضر طراحی برنامه برای ویدئو های انلاین میباشد و این احتمال وجود دارااست که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ رسد!. با این کلیه ویدئو ای که وجود داراست ۴۳٪ یوزرها هنوز خواستار تعداد ویدئو بالاتری  دوره سئو مشهد می باشند.

در زیر یکسری شیوه برای seo ویدئو مشاهده می‌کنید.

تیتر و توضیحات مرتبط با فیلم های دیرین را آپ دیت نگه دارید تا بتوانید آن ها را قابل کاوش و مرتبط نگه دارید.
چگونگی صدا و ویدئو را همچون گرفیک ها و تصاویر وب سایت خویش باصرفه فرمایید.
فیلم ها را به سایر محتوای تارنما خویش متصل نمایید.
۴. برای خصوصیت های اسنیپت رنک اخذ نمائید
یه خرده بیشتراز ۱۱٪ حاصل کاوش دربردارنده دست‌کم یک خصوصیت اسنیپت میباشند. این ها نتایجی میباشند که معمولا در شیت ی حاصل کاوش بعداز تبلیغات و پیش از حاصل دارنده رنک اکران داده می‌شوند. آن‌ها معمولا به طور عکس، جدول یا این که کلیپ اکران داده می‌شوند، این خصوصیت منجر می گردد بیشتراز پیش پر رنگ شوند و می‌توانند کلیک را از وب سایت هایی که رنک اولیه اخذ کرده اند، بدزدند.
 
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد