بایستی پژوهش فرمائید که تگ کنونیکال اکران داده گردیده منتور سئو مشهد در کد برگه صحیح باشد. همینطور صفحه ها تارنما با به کار گیری از meta robots tag تازه ایندکس نشده باشند. برای پژوهش این مسئله می توانید از پلاگین سئو meta 1 click استعمال نمائید.
بعداز نصب این پلاگین با زدن روی آیکون آن در نوار بالایی مرورگر میتوانید داده ها متعدد مرتبط با سئوی آن پیج کاغذ را ملاحظه کنید.
به کارگیری از اوامر غلط در پوشه robots.txt
در صورتی‌که به تازگی اوامر جان دار در فولدر ربات وبسایت را تغییر‌و تحول داده‌اید احتمالا یا این که به ربات گوگل قابلیت دسترسی به قسمت‌های نادر قیمت تارنما را داده‌اید و یا این که صفحاتی که می بایست ایندکس شوند را از دسترسی ربات گوگل بیرون کرده‌اید. در صورتیکه نیاز به تحقیق بیشتر درباره فولدر ربات دوره خصوصی سئو مشهد دارید می توانید به نوشته ی علمی‌ی «فولدر ربات چیست؟ طریق آزمایش و تایپ کردن اوامر پوشه ربات وب سایت» مراجعه‌نمایید.
 
۵- تغییرات مهم در ساختار لینک و پیوند‌های داخلی را رسیدگی فرمایید
تغییر تحول ساختار پیوند‌های داخلی تارنما تاثیر بزرگی بر کوشش سئوی صفحه ها وب سایت دارااست مخصوصا در‌حالتی که این تغییرات مرتبط با پیوند‌های جانور در منوی مهم وب سایت، ورقه اساسی وبسایت، فوتر، ساید توشه باشد. تغییر تحول الگوی نشانی‌های صفحه ها در قسمت‌های متعدد وبسایت هم گشوده مواقعی میباشد که منجر نوسان شدید در درجه صفحه ها در گوگل میگردد.
 
عموما در حین‌های بازطراحی تارنما و یا این که تغییر‌و تحول پوسته وبسایت، ساختار پیوند‌های داخلی مبتلا تغییر‌و تحول گردیده و مساله ای میباشد که بایستی به آن دقت فرمائید.
 
۶- تغییرات محتوایی در وب سایت را پژوهش نمائید
موتورهای کاوش نظیر گوگل از محتوای ورقه برای انتخاب معیار مرتبط بودن شیت (relevancy) با لغات کلیدی کاوش گردیده به کار گیری می‌نمایند و تغییرات محتوایی تاثیر قابل توجهی بر جايگاه صفحه ها تارنما دارااست. برای تحقیق اینکه آیا محتوای وبسایت عوض شده میباشد وبسایت را با به کار گیری از ابزارهای نظیر screaming frog کراول نمائید و مفاد ذیل را رسیدگی نمائید.
 
تایتل صفحه ها چه تغییراتی داشته میباشد؟ کوچکترین تغییر‌و تحول در تایتل برگه به شدت بر درجه شما موءثر خواهد بود.
توضیحات متا چه تغییراتی داشته میباشد؟ متادیسکریپشن یا این که توضیحات متا مستقیما بر جايگاه صفحه ها موثر نیستند البته اثر بزرگی روی نرخ کلیک (CTR) صفحه ها در گوگل دارا هستند.
ساختار محتوا و هدینگ‌ها چه تغییراتی داشته میباشد؟ هدینگ‌های برگه (h1, h2, h3 …h6) بر ترازو مرتبط بودن کاغذ با کلیدواژه‌های کاوش گردیده موءثر می‌باشند.
محتوای متنی کاغذ چه تغییری نموده است؟ گوگل بشدت به محتوای بدنه شیت برای تشخیص محتوای کاغذ متکی میباشد. در حالتی‌که به تازگی محتوای یک ورقه را بروزرسانی کرده‌اید و دستری به ورژن گذشته ندارید می توانید از وب سایت WayBack Machine برای پژوهش ورژن‌های کاغذ در تاریخ‌های متعدد به کارگیری نمائید.
رسیدگی بیشتر: سئوی محتوا چیست؟ یادگرفتن جامع بهبود مرتبه محتوای متنی
 
۷- دسترسی ربات گوگل به وبسایت را آنالیز نمائید
ممکن میباشد بدلایلی سرور شما اشتباها دسترسی ربات گوگل به وبسایت را بسته باشد. این مساله تا قبل از این در هاست‌ها و CDNهای اهل ایران سوابق داشته میباشد که دسترسی ربات گوگل یا این که بازدیدکنندگان با ای پی امریکا به سرور بسته گردیده باشد. به خیال و خاطر داشته باشید که فرآیند خزش ربات گوگل از امریکا واقعه می‌ افتد و در شکل دوری از دسترسی ربات گوگل در پیکربندی هاست، سرور یا این که کانال توزیع محتوای شما، صفحه ها تارنما شما از ایندکس گوگل حذف خواهند شد.
 
نحوه‌های مختلفی برای آزمایش این مورد وجود دارااست. شما می توانید از یک او پی ان با سرور ایالات متحده برای بازدید سایتتان به کار گیری نمایید. قدم‌بعدی به کار گیری از ابزار url inspection tool گوگل سرچ کنسول و به دست آوردن لایو آزمایش از صفحه ها متفاوت میباشد. در صورتی این روند با باخت سئو کار خوب مشهد مواجه شد ممکن میباشد ای پی ‌های گوگل در پیکربندی فایروال سرور هاست شما بلاک گردیده باشند. طریق دیگر به کارگیری از rich result test گوگل میباشد. در حالتی که با وارد کردن ادرس صفحه های تارنما این ابزار در گیر اختلال شد و فیض آزمایش اکران داده نشد، ای پی های گوگل بلاک گردیده‌اند.