۲۷- الگوریتم ماه عسل Honeymoon algorithm
الگوریتم ماه عسل یکی‌از الگوریتم‌های دیدنی گوگل میباشد که در سال 2004 معرفی شد. کوشش الگوریتم ماه عسل درین میباشد که صفحه ها نو را به اکران در شیت اولیه نتیجه ها منتور سئو مشهد جستجوی گوگل می آورد تا این صفحه ها تحقیق شوند. بعد از سپری شد یک الی دو روز، تارنما نظارت میشود تا معین خواهد شد که بعداز زمان ماه عسل، چه جايگاه‌ای به صفحه ها نو تخصیص داده گردد.
بقیه الگوریتم های گوگل
۲۸- الگوریتم هیلتاپ Hilltop Algorithm
الگوریتم Hilltop یک کدام از الگوریتم‌های مهم موتور جستجوی گوگل میباشد که در سال 2003 معرفی شد و غرض مهم آن شناسایی صفحه های دارای اعتبار برای درجه‌بندی در حاصل کاوش بود.
 
این الگوریتم با منفعت‌گیری از الگوریتم PageRank گوگل، کوشش می‌نماید صفحه های اینترنت دارای اعتبار و دارای تخصص را شناسایی کرده و آن‌ها‌را در نتیجه ها کاوش به ترتیب عنایت معرفی نماید.
۲۹- الگوریتم EMD
الگوریتم EMD یا این که “Exact Match Domain” تحت عنوان یک به روز اصلی در دنیای بهینه سازی شناخته می گردد. این الگوریتم با دقت به مداقه عبارات کلیدی در بهبود درجه‌بندی تارنما‌ها در موتورهای کاوش، تغییراتی را در فرآیند بررسی و درجه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها ساخت‌و‌ساز نموده است.
پیش از این به روز، وبسایت‌هایی که دامنه آنان دقیقاً با واژه کلیدی مربوط به محتوای خویش هم‌خوانی داشت، معمولاً در نتیجه ها جستجوی گوگل از سایرین برتری داشتند. دوره خصوصی سئو مشهد با اجرای الگوریتم EMD، این مزیت به صورت قابل توجهی کاهش یافت و دیگر این تارنما‌ها توان تأثیرگذاری به واحد سنجش پیشین را ندارند.
درصورتی که یک اینترنت‌تارنما دارنده دامنه هم خوانی با واژه و کلمه کلیدی باشد البته محتوای آن چگونگی پایینی داشته باشد، الگوریتم EMD با کاهش سکو آن وبسایت شایسته ترین تجارب را برای یوزرها مقصود از کاوش ارائه می دهد.
۳۰- الگوریتم موش کور (Possum Algorithm)
غرض مهم الگوریتم موش کور یا این که Possum، که در سپتامبر سال 2016 معرفی شد، بهبود سرچ های محلی بوده و در عین هم اکنون، از ظواهر شدن تارنما‌های اسپمی دوری می‌نماید. این به‌روزرسانی سبب تغییرات چشمگیری در حاصل سرچ محلی شد‌ه‌است، به‌طوری که یوزرها اکنون به راحتی می توانند حصول و شغل های مجاورت خویش را پیدا نمایند، حتی در صورتی‌که فارغ محدوده جغرافیایی خویش باشند.
 
یکی‌از تغییرات مهمی که الگوریتم موش کور به وجود آورده میباشد، این میباشد که هم اکنون حتی دستیابی و کارهایی که سوا محدوده جغرافیایی مشخصی واقع گردیده‌اند، در نتیجه ها جستجوی محلی حضور دارا هستند. این بهبود منجر ارتقاء اعتنا حاصل کاوش برای یوزرها گردیده و به ویژه برای حصول و شغل های نوباوه، یک زمان نو برای جلب اعتنا و پرورش خوب آماده نموده است.
 
برای مثال مواقعی که الگوریتم موش کور به آن دقت می‌نماید، ایده ها یوزرها میباشد. تعداد ایده ها بیشتر و استعمال از لغات کلیدی در ایده ها، تأثیر مثبتی بر سکو‌بندی در نتیجه ها گوگل داراست. براین اساس، دارندگان استحصال و امور سفارش میگردند تا به نظرها یوزرها و رابطه آنان با عبارات کلیدی دقت ویژه داشته باشند.
 
۳۱- الگوریتم توصیه گوگل (Google Suggest)
 
 
الگوریتم توصیه گوگل، یک خصوصیت بسیار کاربردی در موتور جستجوی گوگل میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان میدهد با تایپ کلمه ها کاوش، تخت گاز به نتیجه ها متبوع دسترسی پیدا نمایند.
 
این الگوریتم از تکنیک‌های یادگیری ماشین سود می برد تا با ارزیابی داده‌های متعددی از محبوبیت لغت ها کاوش، کلمات شبیه و سوابق جستجوی مخاطب، پیشنهادات جستجوی مرتبط ارائه دهد. این الگوریتم عبارت تایپ گردیده به وسیله مخاطب را در نظر گرفتن زده و یک لیست پیشنهادی از جستجوهای مرتبط ارائه می‌نماید.
 
در سال 2008، Google Suggest یا این که به عبارتی Autocomplete معرفی شد و غرض مهم آن ارتقا سرعت دسترسی به نتیجه ها کاوش بود و از فناوری Ajax نیز برای بروزرسانی لحظه‌ای لیست پیشنهادات سوای بارگیری دوباره ورقه استعمال می گردد.
 
۳۲- الگوریتم جستجوی فردی گوگل (Google Personalized Search Algorithm)
الگوریتم جستجوی فردی‌ گوگل که در ژوئن 2005 به وسیله گوگل معرفی شد، به یوزرها قابلیت می دهد از تاریخچه جستجوی خویش برای جستجوهای نو استعمال نمایند. یک خصوصیت حیاتی میباشد که تجارب یوزرها در جستجوی داده ها را بهبود میبخشد.
 
این الگوریتم به خواسته ارائه حاصل جستجوی بیشتر متناسب با علایق شخصی، سابقه کاوش، جای و داده‌های فردی یوزرها پیاده سازی شد‌ه‌است. با منفعت‌گیری از سیگنال‌های مختلفی مثلا کلمات جستجوی پیشین، نتایجی که یوزرها بر روی آنان کلیک کرده‌اند، سابقه مرور، و کار در رسانه‌های اجتماعی، این الگوریتم کارکشته میباشد تا ترجیحات هر استفاده کننده را فهم و شعور کرده و نتیجه ها جستجوی متناسب با آنان ارائه دهد.
 
۳۳- الگوریتم آپ تو دیت رسانی (Google Boston Algorithm)
الگوریتم به‌روزرسانی بوستون، که از نوامبر 2019 استارت به فعالیت کرد، با غرض، بهبود طرز جستجوی گوگل برای فهم سؤالات یوزرها و رابطه آنان با محتوای مطلوب مطرح شد.
 
این به‌روزرسانی بهبودی در تعبیر سؤالات وقت گیر‌خیس، معروف به کلیدواژه‌های دم بلند، داشت سئو کار مشهد و با شناسایی ظریف‌خیس قضیه‌های پشت سؤالات و غرض ظریف‌خیس مخاطب، کوشش کرد تا تجارب جستجوی یوزرها را بهبود بخشد.
 
۳۴- الگوریتم Intrusive Interstitials Penalty
الگوریتم Intrusive Interstitial Penalty که در ژانویه 2017 معرفی شد، جهت بهبود تجربیات یوزرها در تارنما‌ها پیاده سازی گردیده است. این الگوریتم به‌طور ویژه به وبسایت‌هایی طاقت فرسا‌گیرانه نگاه می‌نماید که با به کارگیری از پنجره‌های بازشو و پاپ آپ‌ها، دسترسی یوزرها را ایراد می‌نمایند. همینطور، به وب سایت‌هایی که محتوای خویش را پشت کاورهای پنهان مخفی کرده و از عنصرها ظاهری ناپسند استعمال می‌نمایند، اعتنا ویژه‌ای داراست.
 
۳۵- الگوریتم جستجوی جهانی (Google Universal Search)
 
 
در قبل، ورقه نتیجه ها گوگل قسمت‌های متفاوت را از هم مستقل نمی کرد. البته با شروع این به‌روزرسانی در سال 2007، گوگل توانست نتیجه ها متنوعی به عنوان مثال عکس‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌ها را از هم غیر وابسته کرده و این قابلیت و امکان را آماده نماید که هر یک از این حاصل به‌شکل غیر وابسته قابل دسترسی باشند.
 
۳۶- الگوریتم فانتوم گوگل Google Phantom
در ماه مه 2015، تغییرات چشمگیری در حاصل جستجوی گوگل مشاهده شد و اکثری از کارشناسان seo گزارش دادند که بیشتراز نیمی از بازدیدهای سایت‌ها را از دست داده‌اند. این تغییرات به لحاظ میرسید که ناشی از یک نسخه تازه از الگوریتم گوگل با اسم “فانتوم” یا این که “Phantom” باشد.
 
گوگل در ژوئن 2015 تأیید کرد که تغییراتی در الگوریتم صورت گرفته میباشد که بیشتر به محاسبه چگونگی سایت‌ها مرتبط میباشد. این الگوریتم به شدت به تجربیات یوزرها اعتنا داراست، بدین ترتیب حتی در صورتی یک تارنما داده ها ارزشمندی داشته باشد، در‌حالتی که تجارب کاربری ناپسندی ارائه دهد، از حیث فانتوم به جايگاه‌بندی مثبت نخواهد رسید و ترافیک آن کاهش خواهد یافت.
 
فانتوم، تحت عنوان یک مخلوط کار کشته از الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن شناخته می‌گردد. این الگوریتم با لینک و پیوند‌های غیر طبیعی و داخلی مخالفت کرده و حتی پیوند‌هایی که به طور ناخواسته وارداتی باشند، را تحت عنوان پیوند‌های غیر طبیعی محسوب می‌نماید و بها وبسایت را کاهش می دهد.